-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Tur att jag har öppet köp kvar, fasen asså! Jag TYCKTE den var mysko :-S.
Det känns sådär geleaktigt i den med, som en blöja omgiven av en tantstödstrumpa! Haha! -
Å rita av, smart! Gör det på direkten så har jag lite betalning av att åkt o köpt det fanskapet. bara att ändra på storleken och uttagen för selen, typ allt utom formen
-
Hade ju en tanke på att anv. Dynan som mall men jag ville ha en orginal med, de skulle ju vara ventilerande osvv bra till sommaren. Men jag kan ju snabbt ta mönstret ändå
-
det gjorde jag åxå, fast jag hade redan gjort ett eget mönster som jag tycker är MYCKET bättre.Tullemi skrev 2011-03-15 08:11:55 följande:Ahahaha
lite stödstrumpa typ. Jag har inte fått tummen ur och sålt min dyna än. Tänkte jag skulle rita av den och ha som mönster innan jag säljer den.
-
tyckte att det i produktbeskrivningen lät så bra med absorberande bla bla om dynan, trodde det skulle vara lite mer som Phil&Ted Vibe:s dynor, lite skummande mjukt. Men nä, den är mer sladdrig (kallade den tom gammal damtrosa först, stödstrumpa är mer rättvisande) och konstig. Blir lätt nopprig också tror jag. Nä Mammageno - returnera genast! Har inte ens vecklat ut och tittat på mönstret jag ritade av sen jag gjorde det, inte så imponerad över den heller... Bättre att kolla på Bee:et själva sittdel tror jag. Och HUTLÖST dyrt för en dyna förresten!
-
Ja 600:-!!:-O
Ja jag har ju med gjort ett eget mönster som jag mätt och provat ut med konstens alla regler men har inte hunnit sy den än. Har haft lite mkt nu och är så trött på kvällen.
Jag har ju lovat min mans kollega i Holland som tack för hjälpen när han kollade upp nya hjul där då mannen skall dit, det är billigare där, så skall jag sy en dyna till deras camelon, då får jag kanske nytta av mönstret, för i dem är väl det bättre passform ? -
Helt rätt att den nopprar sig. Vi använde den i ca 4 veckor och har tvättat den 2 ggr och nu är den lite nopprig

-
Det jag kan tycka är att gelén i är säkert skön att sitta på så jag kan tänka mig att klä om en.. (är mkt för att göra om tydligen:-P) men inte en ny för 600!
-
Jag som tänkt köpa en orginaldyna också. Ingen ide att lägga dom pengarna alltså? Bättre att special beställa en?
-
*ha ha* Ser att ni diskuterar dynan. Jag köpte nyss en för 200, tanken var mest för att ha en originla dels för att jag var nyfiken på den och dels för att kunna sy egna men efter vad jag läser kunde jag ju hållt mig till mina egna alster.
Fast min var ju inte så dyr så det gör inget. Får väl sälja den med vagnen sen.