• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • mammageno

Smart! Men gör som jag föreslog då: gör ett eget överdrag?! ) 200 var ett bra pris, även om den inte sitter perfekt som sagt det är ju bra dyna fast läbbigt tyg!

• Asereht

Ja överdrag kan man ju alltid sy förutsatt att inte någon av mina andra dynor sitter bättre då.

Annars kanske den sitter bättre i froggen. Får testa när den kommer.

• Tullemi

Men äsch, får man inte mer än 200:- om man säljer dynan på tradera? *snyft* Det var då verkligen ett dålig köp isf, blä.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Asereht
    Tullemi skrev 2011-03-16 11:24:47 följande:
    Men äsch, får man inte mer än 200:- om man säljer dynan på tradera? *snyft* Det var då verkligen ett dålig köp isf, blä.
    Beror nog på hur modig man är med prissättning och vilken färg man har. 
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Tullemi
    Asereht skrev 2011-03-16 11:26:27 följande:
    Beror nog på hur modig man är med prissättning och vilken färg man har. 
    Hm, ja kanske det. Min är mörkgrå.
  • bohusbebis
    Tullemi skrev 2011-03-16 11:24:47 följande:
    tror jag sålde min på blocket för 300 kr...
  • Tullemi
    bohusbebis skrev 2011-03-16 11:28:15 följande:
    Jaa, det låter genast bättre
    Ska se om jag ska rita av den lite snabbt först. Känns lite tokigt att använda den som mönster när jag tycker illa om passformen, men jag tror det blir bättre med en annan baksida (som inte glider så lätt) och en annan fyllning (vanilj kanske )
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-03-16 11:28:15 följande:
    å min var strumpbeige....
  • mammageno

Vanilj låter ju som en bra fyllning! )

• smultronbål

Har en fin bee som tyvärr blivit repad både på svarta plasten och metallen efter att den åkt i bussbagage ett par gånger. Finns det något fint sätt att kanske putsa upp så det blir fint igen eller är det kört?
    Sen har en mutter lossnat på spännet som håller fast handtaget. Har mejlat butiken jag köpt den i och hoppas att de kan skicka en ny till mig. Tror ni att det är möjligt?

Och är det någon som sett de nya suffletterna irl? Den gröna verkar sjukt fin.

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6