-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
japp klart man har en plussaremammageno skrev 2011-03-28 22:15:46 följande:Är det en plus? Pris tack haha!
-
Inte jag
-
Eller skoja jag?! eller... Vad är det för griller ni sätter i mitt huvud?!?
gah!!... -
Varför är plus bättre? Säg!
-
hahamammageno skrev 2011-03-29 09:59:50 följande:Varför är plus bättre? Säg!
Jag tycker att plus är mycket bättre än gamla been! hundra gånger t.om!
Jag vart aldrig nöjd med bee så jag bytte mellan bee/cam/swift hur många gånger som helst.
Tillslut så gav jag upp och körde på cam tillsdess att jag vågade mig på att testa plus.
Jag kan inte annat än att säga att jag älskar den!
Den är skönare att köra, barnen sitter bättre i den och den är mer rymlig!
Noa är 3 år och skulle lätt kunna sitta i sin vagn länge till. även på lägsta nivån på ryggstödet så sitter han bra utan att slå i huvudet i sufletten. okej de ser lite trångt ut på längden men de e ju bara att höja ryggen.
Vagnen är mycket snyggare som plus
-
Ooo fresterska där!
-
haha men om du är nöjd med din bee så finns de ju ingen egentlig anledning till att byta!?mammageno skrev 2011-03-29 12:26:57 följande:Ooo fresterska där!
om man inte ör skadad som jag som gärna byter "bara för att" -
har försökt å försökt ge maclaren en chans, för den tar mindre plats i bilen... först en quest, rangel rangel men ack så lätt och liten. sen en techno XT som jag köpte för 400 (+250 i frakt) å sålde för 1300 efter några dagar för jag tyckte bara inte om den hur myckte jag försökte... så får jag hellre låta bli att stoppa i nåt annat i bilen om det ska vara så.... Men varför skulle han gilla XLR:en bättre? eller bara det att det är "halva priset" mot bee:et?Sjukhus Mamman skrev 2011-03-28 21:23:09 följande:jo jag har försökt spänna fast han med våld men folk glor så förbannat när han skriker som en stucken gris
Han är ju endå över 3 år men med tanke på hans hälsa så behöver han en vagn.
så de får bli en maclaren XLR sen i värsta fall om vagnen blir såld
Kan du inte fjäska för honom, jag kan sy en snygg dyna åt honom så han blir glad? Fast jag ska inte säga nåt, den fina brungulmönstrade som jag tyckte blev så snygg till gula suffletten vill dottern inte ha alls... inte min, säger hon. Har ett så fint tyg med gröna vårblommor liggande som jag ska sy dyna av när jag bara hittar ett tyg till andra sidan. Hoppas hon gillar den bättre. Annars får jag väl sy en ny röd marimekko till henne så hon blir glad. Fast jag har inte kvar röda suffletten förstås.... Funderar lite på rosa marimekko till den lila suffletten... (om jag nu inte spyr på marimekkoblommorna igen, fick lite nog av dem ett tag)
Å du, risken är ju stor att vagnen faktiskt blir såld. Helt okej pris m tillbehören tycker jag. -
Jo jag har en quest som ligger i källarenbohusbebis skrev 2011-03-29 12:59:57 följande:har försökt å försökt ge maclaren en chans, för den tar mindre plats i bilen... först en quest, rangel rangel men ack så lätt och liten. sen en techno XT som jag köpte för 400 (+250 i frakt) å sålde för 1300 efter några dagar för jag tyckte bara inte om den hur myckte jag försökte... så får jag hellre låta bli att stoppa i nåt annat i bilen om det ska vara så.... Men varför skulle han gilla XLR:en bättre? eller bara det att det är "halva priset" mot bee:et?
Kan du inte fjäska för honom, jag kan sy en snygg dyna åt honom så han blir glad? Fast jag ska inte säga nåt, den fina brungulmönstrade som jag tyckte blev så snygg till gula suffletten vill dottern inte ha alls... inte min, säger hon. Har ett så fint tyg med gröna vårblommor liggande som jag ska sy dyna av när jag bara hittar ett tyg till andra sidan. Hoppas hon gillar den bättre. Annars får jag väl sy en ny röd marimekko till henne så hon blir glad. Fast jag har inte kvar röda suffletten förstås.... Funderar lite på rosa marimekko till den lila suffletten... (om jag nu inte spyr på marimekkoblommorna igen, fick lite nog av dem ett tag)
Å du, risken är ju stor att vagnen faktiskt blir såld. Helt okej pris m tillbehören tycker jag.
men den har vi haft som resevagn så den har tagit så mycket stryk på resor så den är inte vacker...
grejen e ju den som är problemet med been e ju att man inte kan springa med den när man inte har barn i den. och det börjar bli sååå tröttsamt med att tvingas släppa vagnen för att hinna i kapp Noa.
Därför tänkte jag att en paraplyis kanske är lättare att ha med sig ut när Noa ändå springer själv.
det är ju främst när man är ute långa svängar som man har behovet av att ha med sig en vagn. att åka in till stan var en skräck sist, noa kutade åt ett håll och att släppa vagnen där är inte kul.
men jag vet inte, det tar emot på tok förmycket att släppa been. för JAG älskar den! finns ingen vagn som kan slå ut den.
men i dag ska jag ändå iväg och träna och i samma hus ligger babyland så jag ska klämma på XLR och se om jag ens kan tänka mig den eller inte.
tankarna föll mest på den för att den är mer "rejäl" än andra paraplyvagnar. har fnulat på en citymini oxå men tror inte att den går bättre än been utan barn i faktikst....
Det är svårt det här
sen finns ju risken att Noa vill sitta i vagnen om några veckor.... eller?! -
...eller som jag....Sjukhus Mamman skrev 2011-03-29 12:58:38 följande:haha men om du är nöjd med din bee så finns de ju ingen egentlig anledning till att byta!?
om man inte ör skadad som jag som gärna byter "bara för att"
Och jag är också glad att jag bytte till den nya Bee'n.