• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Noiis
    Tullemi skrev 2011-03-29 14:47:44 följande:
    ...eller som jag.... Och jag är också glad att jag bytte till den nya Bee'n.
    den är så underbar

Är det föresten nån här inne som försöker vara rolig???? för jag har kort stubin i dag
    men Skrikandes har en idiot som sitter å säger att min vagn absolut inte är en plus att JAG borde åka till stan och lära mig skillnaden mellan plus och gamla Skrikandes och så ger hon ett jävla skam bud!
    Som att inte JAG VET SKILLNADEN...

Hoppas hoppas att det är nån som försöker vara kul och inte menar allvar
  • mammageno

Eh vad sjukt?!! Jag såg din vagn eller jag tror det var din på blocket nu och det syns tydligt att det är en plus ?!
    Du har en gul va?
    Vi hade ju denna diss. På UJ tråden, helvete (ursäkta) vad idioter det finns! Jag fick skambud på en tredjedel av priset när jag sålde min vagn, sedan ringde hon upp och förklarade art jag borde sänka för jag kommer aldrig få sålt den!

• Noiis
    mammageno skrev 2011-03-29 15:33:39 följande:
    Eh vad sjukt?!! Jag såg din vagn eller jag tror det var din på blocket nu och det syns tydligt att det är en plus ?!
    Du har en gul va?
    Vi hade ju denna diss. På UJ tråden, helvete (ursäkta) vad idioter det finns! Jag fick skambud på en tredjedel av priset när jag sålde min vagn, sedan ringde hon upp och förklarade art jag borde sänka för jag kommer aldrig få sålt den!
    Ja alltså summer edt finns inte till gamla bee....  men jag är väl blåst
    Man kan få så skumma bud ibland. när jag la ut min cam till till bud så fick jag mailkorgen full av "tar den för 500 och kommer nu" jooooora.... såattteee 
  • Tullemi
    OoSOLINoO skrev 2011-03-29 15:40:04 följande:
    Har fått hem min fina fina fina Bee+ nu men attans vad besviken jag är på coconen!
    Oj, ja vi (i tråden) brukar inte rekommendera den heller
    Milea 080217 Lucas 100202
  • mammageno

Ja, knäppa människor finns det gott om, jag blev så paff att jag inte ens fann mig utan vara stammade tyvärr...
    Tjejen hade ju mailat mig också och inte ens skrivit namn bara: jag ger 1500

Vad svarade du då? Det KAN inte varit ett skämt för det är ju rent tyket skrivit!

hoppas du inte trodde det var jag för att jag frågade dig innan om det var en plus och höll på att fjanta mig bara...

• mammageno

Jag hoppas jag slipper såna nu för jag har satt ut min Swift bara för att se om jag får det jag gett för i så fall säljer jag den och köper en ny, jag ångrar att jag köpte en 09 och vill hellre ha en grå ... Vi får la se.. Jag har fått ett bud som nästan snuddar på skambud men upplagd på ett ok sätt iaf!
    Går det inte så behåller jag den...

• bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-29 14:39:00 följande:
    Jo jag har en quest som ligger i källaren men den har vi haft som resevagn så den har tagit så mycket stryk på resor så den är inte vacker...
    tankarna föll mest på den för att den är mer "rejäl" än andra paraplyvagnar. har fnulat på en citymini oxå men tror inte att den går bättre än been utan barn i faktikst....

Det är svårt det här
    sen finns ju risken att Noa vill sitta i vagnen om några veckor.... eller?! 
    Rejäl kanske. Men blir rätt stor hoppfälld ändå (minus hos mig), gillar inte hjulen nåt vidare... Har du kollat in Emotion Xtreet eller vad den hette... Lite nyfiken på hjulen... ser ut att rulla lätt.... kanske lite liten då... City Jogger Mini... det är nåt med suffletten som skapar disharmoni hos mig... Sen må den vara bra, men nja....
  • OoSOLINoO
    Tullemi skrev 2011-03-29 16:09:10 följande:
    Oj, ja vi (i tråden) brukar inte rekommendera den heller
    Tog för givet att den skulle vara bra. Trodde man kunde "knäppa" fast den på något sätt i vagnen men man sätter ju bara fast den med selen och det leder ju till att bebisen får ligga på selen (= hårt och knöligt) om man inte spänner fast bebisen med den vill säga.

Har ni nått tips på liggdelsinsats som är bra (billigt då jag redan kastat bort drygt tusenlappen)?
  • Tullemi
    OoSOLINoO skrev 2011-03-29 17:34:13 följande:
    Tog för givet att den skulle vara bra. Trodde man kunde "knäppa" fast den på något sätt i vagnen men man sätter ju bara fast den med selen och det leder ju till att bebisen får ligga på selen (= hårt och knöligt) om man inte spänner fast bebisen med den vill säga.

Har ni nått tips på liggdelsinsats som är bra (billigt då jag redan kastat bort drygt tusenlappen)?
    Ja, Babyproffsens egna är ju poppis, även P&T's - nu pratar jag om mjuklift alltså. De ligger väl på 500-600:- i nypris. Men det kan ju vara värt att kika på Blocket eller dyl.
    Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6