-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Asereht skrev 2011-03-26 11:21:07 följande:Idag ska jag ta ut min Bee på stan för första gången!
-
Imorgon! Jag har ingen kamera idagAsereht skrev 2011-03-26 11:20:27 följande:Bild!
men nu ska den ut och premiäråkas
-
Kajsan skrev 2011-03-26 11:48:51 följande:Imorgon! Jag har ingen kamera idag
men nu ska den ut och premiäråkas
-
Kom inte iväg idag, blir nog på måndag!
-
ännu 1 fråga - maxi cosi adapter, är det samma till gamla bee och plus?
-
Nej det är det inte, jag trodde det men det är det inte. JAg har bee+ och på kartongen till adaptern står det bee+ och att det är till bee med stjärnhjul.supermami skrev 2011-03-26 22:36:14 följande:ännu 1 fråga - maxi cosi adapter, är det samma till gamla bee och plus? -
Hej nu har jag kollat nidis4kids de har inte bygel till multiway löst att sälja och inte heller att beställa utan endast till vagnen går det att få tag i en.
Skall höra ned babyproffsen om de har annars är det att beställa utomlands som gäller -
Hej, ni som kan bugaboo vagnarna kan kanske hjälpa mig lite.
Vi är på vippen till att beställa vår bee+ men så kom jag att tänka på... På många sulkyvagnar och många andra vagnar(ofta med små hjul) så kan man se att de blir "kobenta" om ni förstår vad jag menar. Blir bee vagnarna så också efter ett tags användande? -
oj nu förstår jag inte vad du menarPolarnochpyret skrev 2011-03-28 15:55:47 följande:Hej, ni som kan bugaboo vagnarna kan kanske hjälpa mig lite.
Vi är på vippen till att beställa vår bee+ men så kom jag att tänka på... På många sulkyvagnar och många andra vagnar(ofta med små hjul) så kan man se att de blir "kobenta" om ni förstår vad jag menar. Blir bee vagnarna så också efter ett tags användande?
jag har bee en brio sitty och en maclaren och jag har inte märkt av att nån av dom skulle ha förändrats i chassit.
eller vad menar du??
-
Har du ingen bild på din Bee med nya sittdelstyget?Sjukhus Mamman skrev 2011-03-28 16:36:37 följande:oj nu förstår jag inte vad du menar
jag har bee en brio sitty och en maclaren och jag har inte märkt av att nån av dom skulle ha förändrats i chassit.
eller vad menar du??