-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Om man drar ut sittplattan till max, så sitter liften riktigt bra.straw2008 skrev 2011-03-31 22:17:23 följande:Vi har bara haft babyproffsens ligglift i gamla bee som är trång o nära på helt platt då man fäller ryggen. Ha kvar plattan annars kommer den bli sladdrig o ostbil, gör väl inget om den lutar lite? Tror det kan bli skillnad beroendes på om du har sittplattan utdragen till Max eller inte. Hur sitter den annars i bee+ ?? den satt som sagt så sjukt fint i gamla :0) -
fniss. jag gjorde samma... när jag sen fick en het spekulant på den så ångrade jag mig. Fast jag var ärligt mot henne å sa det, och hon tyckte det var helt okej eftersom vi ändå inte lyckades tajma ev köp/överlämning.... (å så blev jag lite snål, tänkte att jag sätter ut annonsen å får jag det jag begär så säljer jag men hon prutade lite väl mot slutet....)Sjukhus Mamman skrev 2011-04-01 22:06:22 följande:nä den får ligga över helgen bara för att min mamma sa att de va väl onödigt att lägga ut den och sen ta bort den direkt
men den rullar ingenstans iaf!... tror jag 
-
Jo den ligger helt ok, bara jag som stör mig på när den inte passar helt perfekt. Blir säkert bättre när bebis kommer i och tynger ner lite och den är ju helt klart bättre än Cocoon.
-
HURRA!
Inga mer vobblande framhjul! Fick hem reservdelar från Bugababy som gör att hjulen inte svänger längre när man kör vagnen snabbt. Underbart, för jag hade börjat fundera på att byta vagn på grund av detta.
En annan sak:
Är det någon av er som provat sittdynan till Bee Plus? Funderar på att köpa en ny till våren när det blir för varmt med åkpåsen eftersom sitsen känns lite väl hård som den är. -
Åh, var det krångligt? Hur gick du tillväga för att beställa det?BeeWee skrev 2011-04-04 08:05:45 följande:HURRA!
Inga mer vobblande framhjul! Fick hem reservdelar från Bugababy som gör att hjulen inte svänger längre när man kör vagnen snabbt. Underbart, för jag hade börjat fundera på att byta vagn på grund av detta.
En annan sak:
Är det någon av er som provat sittdynan till Bee Plus? Funderar på att köpa en ny till våren när det blir för varmt med åkpåsen eftersom sitsen känns lite väl hård som den är.
Ang sittdyna så tycker jag personligen inte att Bugaboos egen dyna är nåt. Sladdrig och känns mer som en stödstrumpa i konsistensen. Vi har sytt egna. -
bohusbebis skrev 2011-04-04 08:48:57 följande:Åh, var det krångligt? Hur gick du tillväga för att beställa det?
Ang sittdyna så tycker jag personligen inte att Bugaboos egen dyna är nåt. Sladdrig och känns mer som en stödstrumpa i konsistensen. Vi har sytt egna.
har mailat dig
-
Har svarat digTant Pruselius skrev 2011-04-04 08:55:59 följande:
har mailat dig 
-
bohusbebis skrev 2011-04-04 09:04:14 följande:Har svarat dig
dock inte det svar jag ville ha
-
Du får flörta m Groddansmamma som har en, hon kanske har tröttnat på den? Nä, det kan man ju inte!!!Tant Pruselius skrev 2011-04-04 09:12:27 följande:
dock inte det svar jag ville ha 
-
jag vill oxå ha klossar till hjulen! de va ju därför jag inte ville ha kvar vagn "#¤%&/¤# för att man inte kan springa efter barn med den. jag kan iof inte ens ta rask steg med noa i den heller utan att den vobblar