-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Hm... ja allstå att hjulen nästan viker sig lite utåt. Såg det senast idag på en sulky.. så det är därför jag frågar. Som sagt jag har sett det några gånger innan. Så det är därför jag är lite nyfiken på om det finns sådana tendeser hos buggornaSjukhus Mamman skrev 2011-03-28 16:36:37 följande:oj nu förstår jag inte vad du menar
jag har bee en brio sitty och en maclaren och jag har inte märkt av att nån av dom skulle ha förändrats i chassit.
eller vad menar du??
-
jooo jag tror de va Frk småland som la in dom åt migTullemi skrev 2011-03-28 16:47:56 följande:Har du ingen bild på din Bee med nya sittdelstyget?
för min data ville inte ladda upp bilderna här
Men den är såååååå fin
-
Mileas mamma, jag kan fortfarande inte lägga upp bilder
Här är iaf en länk till mitt blogg inlägg http://angiefunderar.blogg.se/2011/march/ah-sa-fint-det-blev.html med bilder
Men tyvärr verkar det som att been får åka nu
-
Va? Ska du göra dig av med din Bee? :-0Sjukhus Mamman skrev 2011-03-28 18:36:37 följande:Mileas mamma, jag kan fortfarande inte lägga upp bilder
Här är iaf en länk till mitt blogg inlägg angiefunderar.blogg.se/2011/march/ah-sa-fint-... med bilder
Men tyvärr verkar det som att been får åka nu
-
Noa vägrar att sitta i den, och de funkar inte att släpa runt på been och jaga en galen 3 åringTullemi skrev 2011-03-28 18:39:42 följande:Va? Ska du göra dig av med din Bee? :-0
been är absolut inte gjord för att springa med utan barn i tyvärr. Och nu ligger pundet så pass att man får Maclaren rätt billigt t.om halva priset
Men blir den inte såld så får den ju bo kvar
hihi jag tänker ju inte skänka bort vagnen
-
jäkla ungar, de fattar inte sitt bästa!! Har börjat snegla åt en Xtreet Emotion, för där tror jag att det går att sätta fast Freeridern. Här vägras det nämligen åka nåt annat än den.... Av storebror alltså. Lillasyster har hög feber så hon bryr sig inte... Hon gillar alla vagnar (måste vara sin mors dotter)Sjukhus Mamman skrev 2011-03-28 18:57:12 följande:Noa vägrar att sitta i den, och de funkar inte att släpa runt på been och jaga en galen 3 åring
been är absolut inte gjord för att springa med utan barn i tyvärr. Och nu ligger pundet så pass att man får Maclaren rätt billigt t.om halva priset
Men blir den inte såld så får den ju bo kvar
hihi jag tänker ju inte skänka bort vagnen
-
Hm. Ja jag undrar också hur länge vi kan ha bee'n. Storasyster på 3 år har inte varit intresserad av vagn på 1,5 år och jag ser samma tendenser hos lillebror, snart 14 månader. Får tvinga ner honom i vagnen
. Men han får allt åka ett tag till annars blir det jobbigt, pust.
-
jo jag har försökt spänna fast han med våld men folk glor så förbannat när han skriker som en stucken grisbohusbebis skrev 2011-03-28 19:10:48 följande:jäkla ungar, de fattar inte sitt bästa!! Har börjat snegla åt en Xtreet Emotion, för där tror jag att det går att sätta fast Freeridern. Här vägras det nämligen åka nåt annat än den.... Av storebror alltså. Lillasyster har hög feber så hon bryr sig inte... Hon gillar alla vagnar (måste vara sin mors dotter)
Han är ju endå över 3 år men med tanke på hans hälsa så behöver han en vagn.
så de får bli en maclaren XLR sen i värsta fall om vagnen blir såld
-
Är det en plus? Pris tack haha!
-
Nä jag skoja bara! Skall inte vara otrogen...
)