• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • mammageno

Nja smaken är zom baken, jag tror den är fin men kanske inte mitt stuk dock

• Leelo

Hej på er bee-vetare, har några frågor som ni kanske kan hjälpa mig med.. Glad

Hur får man fast en åkpåse på ett bra sätt i been? Vi har en bee + och en åkpåse från Simple world, jag har försökt få fast övre delen av åkpåsen runt övre delen av ryggsätet men det funkar inge vidare pga suffletten som sitter där. Påsen glider ned hela tiden Rynkar på näsan och nedersta delen av bältet åker in under påsen så det blir alldeles för tight och obehagligt för sonen. Jag har lagt tunna tvättlappar av skumgummi under påsen på sätet, detta hjälper lite mot glidandet men inte helt bra...
    Finns det något smart sätt att sätta fast en åkpåse?? help

Sen undrar jag ang bältet, jag tycker att övre delarna sitter för långt ned, de kommer fram bakom sonens rygg då han sitter upp, han är bara 10 månader kan tilläggas. Kan man flytta upp bältet? 

• straw2008

Bältena sitter HELT åt helsike i bee + hur fasiken tänkte dom? Vi kan inte ens använda bältet på vår 1åri g utan har det endastrunt midjan. Fruktansvärt värdelöst. O nej jag tänker inte höja upp ryggstödet på Max för att få upp axelselen får då ser vagnen ut som en rullstol. Simple world sitter dåligt i alla vagnar, den enda som sitter bra o är fin i bugaboo är deras NYA egna åkpåse :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Noiis
    straw2008 skrev 2011-04-06 11:19:03 följande:
    Bältena sitter HELT åt helsike i bee + hur fasiken tänkte dom? Vi kan inte ens använda bältet på vår 1åri g utan har det endastrunt midjan. Fruktansvärt värdelöst. O nej jag tänker inte höja upp ryggstödet på Max för att få upp axelselen får då ser vagnen ut som en rullstol. Simple world sitter dåligt i alla vagnar, den enda som sitter bra o är fin i bugaboo är deras NYA egna åkpåse :0)
    du är så negativ till bee plus varför inte byta tillbaka till den gamla som du älskar?

Noa har inga problem med bältet öht och han är 3 år. han kan även sitta på lägsta läget i vagnen, men jag föredrar "rullstols måttet"
  • straw2008

För att jag redan sålt alla sufletter, jag hade en av varje o kommer aldrig få tag på de igen, annars LÄTT!! Din 3 åring kan sitta i bee+ på lägsta läget MED axelselen? Även grenbandet har de totalt misslyckats med, det sitter ju i skarven ryggen/sittplattan!??! Om någon har en gammal bee i fint skick med alla sufletter (i alla fall röd blå svart rosa gul o khaki, oj kansle blev alla??) så byter jag gärna med min nästan nya bee+ med två rosa en offwhite samt en svart suflett, sittdelen är i beige alltså limited :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • RååSa BuBBlan
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-05 21:29:55 följande:
    Grattis vad blev de för färg?
    Tant Pruselius skrev 2011-04-05 22:55:05 följande:
    färg?
    mammageno skrev 2011-04-05 22:19:18 följande:
    Åh det är verkligen skitsnyggt, ursäkta franskan...
    Jag tycker det är för mkt med heldenim så den offwhita hade ju varit optimal! Sjukhusmamman Ltd!
    kan det bli för mkt denim? tror inte precis samma med rött - kan aldrig bli för mkt av !
    Det blev en helsvart   Men en råååsa suffla ska det allt bli inom kort  Fick precis veta att den är på vääääg, tjohooo  
    Lillasyster är här <3
  • Noiis
    straw2008 skrev 2011-04-06 12:59:20 följande:
    För att jag redan sålt alla sufletter, jag hade en av varje o kommer aldrig få tag på de igen, annars LÄTT!! Din 3 åring kan sitta i bee+ på lägsta läget MED axelselen? Även grenbandet har de totalt misslyckats med, det sitter ju i skarven ryggen/sittplattan!??! Om någon har en gammal bee i fint skick med alla sufletter (i alla fall röd blå svart rosa gul o khaki, oj kansle blev alla??) så byter jag gärna med min nästan nya bee+ med två rosa en offwhite samt en svart suflett, sittdelen är i beige alltså limited :0)
    Ja han kan sitt i lägsta läget både i ryggen och på sittplattan med selen på!
    det kan han även i högsta läget vilket är de läget jag normalt har vagnen på
  • mammageno

Straw nu läskas du bara! Fasen om jag inte skall beställa alla delar och fixa sufflor så byyyter vi!? ) hihi

• mammageno

Jag har försökt ragga tag i rosa sufflett och även de andra färgerna verkar vara kört!?
    Har inte khaki röd o rosa...

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6