• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • mammageno

Men hur tänker jag? Jag har ju beställt hjulen och resten har jag ju! Jag har ju inte bytt chassi ännu då jag väntar på hjulen...vill inte slösa i onödan! hihi

• mammageno

Jag gillar min gamla bee med, jag har dock inte provat nya men den känns som om det finns plus och minus med båda.
    Jag gillar antagligen den nya med eftersom jag har ett SVÅRT barnvagnsberoende!
    Köpte ju en cameleon i morse! Tex!

En beg 2010 med svart sufflett och grå bas i fint skick MED garanti på andra ägaren( ringde och frågade) för 5400:- och behövde inte åka 10000mil för att fixa den utan den fanns 20 min bilfärd från mig )!

• Asereht

Jag gillar mitt lilla "bi" dvs bee utan plus. Jag köpte på mig röd och blå suffla när Barnbutiken i Heron reade ut och så beställde jag gul med vagnen. Skulle kunna tänka mig rosa och svart också men khaki tycker jag faktiskt inte är snygg alls.Favoriterna är de tre jag har så jag känner mig rätt nöjd ändå.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • mammageno

Straw jag har ju tyckt mycket som dig om det mesta så jag tar dig på orden, jag älskar min bee!

• BeeWee

När började ni ha barnet framåtvänt i Been? Min son sitter vänd mot mig än så länge. Han är drygt nio månader. Tycker ju om att kunna se honom och spexa med honom där vi går fram :) Fast jag tycker nog att vagnen är snyggare åt andra hållet :)

• mammageno

Jag blev kallsvettig först när jag ville köpa en ny CAM så sa min man att vi inte kunde ha råd med två vagnar, dvs sälja bee, men jag trodde jag kunde behålla den för det vill jag men ekonomiskt var det inte grejt just nu tyckte han. Ok jag kan göra som jag vill ändå men vi försöker vara lyhörda så då köpte jag en beg och behåller mitt lilla bi som ngn skrev (gulligt) jag har dessutom köpt en kokong just så nu måste jag ha kvar den ( ihop med min solsufflett,blir en silverbee )

• straw2008

Sjukhusmamman hur lång är din son? Vår lilla är 80 o axelbanden hamnar mitt i ryggen på henne??

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Mammageno vi kan bytlåna :0) Helt seriöst jag byter gärna.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • mammageno

Men jag har inte alla sufletterna...

• mammageno

Jag har ju förvisso tre sufletter svart gul och blå samt en solsufflett ( lite lite skavd längst bak men syns inte mkt) och en kokong ( om hon bara skickar den snart! Lite segt där)
    Men ditt chassi och nya framhjul som är beställda men jag har inte fått leverans tid ännu.

Jag tycker det är smartast om du säljer din plus och köper classic,en fin med många suffletter som ingår, såg en häromdagen och behåll mellanskillnaden!
    Du kan få köpa min blåa för 200 annars den är ju inte ny men..

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6