• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • BeeWee

Så bär jag med. Funkar fint :)

Apropå rulltrappa så går det finfint att åka med Bee på bakhjulen , MEN MAN MÅSTE LYFTA HJULEN DÅ MAN ÅKER ÖVER KANTEN PÅ SLUTET. JAg åker alltså på bakhjulen och när rulltrappan planar ut vippar jag först bakhjulen över kanten och sedan framhjulen. Sen snurrar jag runt vagnen och iväg! 

• Tullemi
    Tullemi skrev 2011-04-07 09:46:38 följande:
    Jag har alltså inte kvar denna vagn+dyna. Dynan köpte jag av DittenDatten (här på FL) och den var ganska mjuk och följsam så den låg så helt enkelt.
    Fleece på baksidan förresten. Kan hända att det hjälpte till att minska glideffekten.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • mammageno

Tack jag kanske skall göra så med med lite tunnare mer följsam fyllning! Jag ligger efter med dynor osv nu har jag två dynor som är klara men utan kantband och en sufflett utan band ( skall se om jag hittar i nylon ) men jag har haft min syster här hela helgen o min man har varit bortrest och min stora tjej var sjuk samt att jag har köpt och fixat med cameleonen och varit hos tandhygienisyen...Puh! Men nu är jag igång igen!

• mammageno

Tanthygienisten?!.... ( inget blev rätt.. )!

• BeeWee

Verkar vara ont om begagnade sittdynor.. Tycker det känns lite väl mastigt att pröjsa 600 spänn för en ny. Egentligen borde de väl tillverka sitsen såpass mjuk att man inte behöver nån dyna? Visserligen är det väl bra att ha något tvättbart ytterst, men i sånt fall kunde den väl ingå i vagnköpet.. *snåljåp*

• Tullemi
    BeeWee skrev 2011-04-07 19:32:50 följande:
    Verkar vara ont om begagnade sittdynor.. Tycker det känns lite väl mastigt att pröjsa 600 spänn för en ny. Egentligen borde de väl tillverka sitsen såpass mjuk att man inte behöver nån dyna? Visserligen är det väl bra att ha något tvättbart ytterst, men i sånt fall kunde den väl ingå i vagnköpet.. *snåljåp*
    Jag säljer en just nu Oskyldig Om det är en Bugaboo orginal du är ute efter dvs.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • BeeWee
    Tullemi skrev 2011-04-07 19:47:02 följande:
    Jag säljer en just nu Oskyldig Om det är en Bugaboo orginal du är ute efter dvs.
    Absolut, vad är det för färg? Vill helst ha gul..
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6