• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • mammageno

Avgör du ) du har ju sett den
    Mannen min jobbar ju lägligt ganska frekvent om det skulle vara så! Beroende på när hjulen anländer.

• mammageno

Känns knäppt, du köper ju ner dig?

• straw2008

Ha ha Robban tyckte vi skulle köpa en classic OXÅ!!!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Carolyn with 3

Lönar det sig att köpa vagn och tillbehör från tex England? Och hur länge behöver man baby nest? Min lilla är snart 3 månader. Eller finns det någon annan lift som är bättre?

• Noiis
    straw2008 skrev 2011-04-06 19:09:23 följande:
    Sjukhusmamman hur lång är din son? Vår lilla är 80 o axelbanden hamnar mitt i ryggen på henne??
    ja jo att banden hamnar nedanför axeln, visst gör dom det, men noa klagar inte och det ser inte konstigt ut. han har ju axelskydden över axlarna.. men oftast har han bara bältet i midjan för de över axlarna tycker inte jag behövs. han är 96 lång
  • Tant Pruselius
    mammageno skrev 2011-04-06 18:31:14 följande:
    Jag gillar min gamla bee med, jag har dock inte provat nya men den känns som om det finns plus och minus med båda.
    Jag gillar antagligen den nya med eftersom jag har ett SVÅRT barnvagnsberoende!
    Köpte ju en cameleon i morse! Tex!

En beg 2010 med svart sufflett och grå bas i fint skick MED garanti på andra ägaren( ringde och frågade) för 5400:- och behövde inte åka 10000mil för att fixa den utan den fanns 20 min bilfärd från mig )!
    men garantin följer ju bra första köparen enligt konsumentlag... hur fick du till dig garanti som 2 köpare?
    Asereht skrev 2011-04-06 18:41:53 följande:
    Jag gillar mitt lilla "bi" dvs bee utan plus. Jag köpte på mig röd och blå suffla när Barnbutiken i Heron reade ut och så beställde jag gul med vagnen. Skulle kunna tänka mig rosa och svart också men khaki tycker jag faktiskt inte är snygg alls.Favoriterna är de tre jag har så jag känner mig rätt nöjd ändå.
    gillar inte alls khaki !!*tar i hand*

Jag gillad oxå mitt bii av äldre variant men faktum är att min 3åring (då 2,5) växte ur den på längden hennes huvud skrapade i sufflan. Nu i + om man har den på utdraget (rullstols modellen ) så har hon växa marginal på iallafall 5-10cm... så det gjorde valet lätt för mig.
  • Tant Pruselius
    Carolyn with 3 skrev 2011-04-06 22:34:46 följande:
    Lönar det sig att köpa vagn och tillbehör från tex England? Och hur länge behöver man baby nest? Min lilla är snart 3 månader. Eller finns det någon annan lift som är bättre?
    p&t eller babytravels egna är grejt i beet, har jag hört
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6