-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Jag har fortfarande en bügel om nån är intresserad......

-
Jag är! Lillan har precis börjat få prova att åka framåt ibland, och det känns som något saknas. Vad är det för bygel?Tullemi skrev 2011-07-03 18:09:07 följande:Jag har fortfarande en bügel om nån är intresserad......
-
Det är den som vi pratat om förut här i tråden, dvs inköpt på e-bay. Universalbügel för Zapp och Chicco Multiway. Det finns ju ingen Bugaboo orginalbygel. Jag har bild i mitt galleri, fast där har jag vänt bygeln åt "fel" håll.the baby skrev 2011-07-03 18:29:40 följande:Jag är! Lillan har precis börjat få prova att åka framåt ibland, och det känns som något saknas. Vad är det för bygel? -
Ser ingen bild, men då vet jag nog ungefär hur den ser ut. Vad hade du tänkt dig för den?Tullemi skrev 2011-07-03 19:14:31 följande:Det är den som vi pratat om förut här i tråden, dvs inköpt på e-bay. Universalbügel för Zapp och Chicco Multiway. Det finns ju ingen Bugaboo orginalbygel. Jag har bild i mitt galleri, fast där har jag vänt bygeln åt "fel" håll. -
-
-
-
Vill bara förtydliga att bygeln är oanvänd.
-
Tror inte ni får prata försäljning i tråden. Kan bli liv i luckan hos moderatorerna då
. Inboxa ist.
-
Så sant....Joddan skrev 2011-07-04 16:12:07 följande:Tror inte ni får prata försäljning i tråden. Kan bli liv i luckan hos moderatorerna då
. Inboxa ist.