-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
ah men de va jävligt böckigt :-/bohusbebis skrev 2011-08-22 12:19:35 följande:fast det är lite svårare att sy sufflett till Bee+ än ex.vis Bee el Cam. I Bee+:ets sufflett sitter det en tunn båge som är lite klurig att få till. Tror Sjukhusmamman lyckades, men jag gav upp... Dynor tycker jag är kul att sy, då kan man variera sig i det oändliga
-
Sjukhusmamman is king!
-
Jo hon e ju helt okej... men jag tycker att jag är bättreTant Pruselius skrev 2011-08-24 21:39:13 följande:Sjukhusmamman is king!
-
Hehe
-
Tant Pruselius skrev 2011-08-24 21:59:48 följande:Hehe
-
nytt nick...?Noiis skrev 2011-08-24 22:01:02 följande:
-
Hej slänger in en fråga här :)
Jag ska flytta in till stan och i nya huset så är det en jätteliten hiss och jag kommer bara få in en Bugaboo Bee där, har en Kronan nu (traktor i jämförelse :) ) Min dotter kommer vara 5 månader, nästan 6 när vi flyttar, fungerar Bee'n bra för den här åldern, jag kommer bara ha denna vagn, kommer bo inne i stan, fungerar den någorlunda på vintern? Och kommer man på bussen med Bee'n, nu använder jag ju hjulen när jag drar upp vagnen på bussen eftersom inte alla tippar ordentligt :) -
Lucas har inte haft nån annan vagn än Bee'n och det har gått bra. Han har alltid varit väldigt stadig och satt fint i den redan som liten (han var tjock å go
). Vi har kört Bee'n även på vintern och det har hänt att det knappt har gått att ta sig fram, men då har det varit sånt väder/dåligt plogat att få vagnar hade funkat.
-
Men va bra :) min dotter är tjock och go hon också hehe..Men du har aldrig haft något problem på bussen? om du nu åker buss :DTullemi skrev 2011-08-26 10:18:02 följande:Lucas har inte haft nån annan vagn än Bee'n och det har gått bra. Han har alltid varit väldigt stadig och satt fint i den redan som liten (han var tjock å go
). Vi har kört Bee'n även på vintern och det har hänt att det knappt har gått att ta sig fram, men då har det varit sånt väder/dåligt plogat att få vagnar hade funkat.
-
Ah nej vi åker aldrig buss.hundgalen skrev 2011-08-26 10:24:55 följande:Men va bra :) min dotter är tjock och go hon också hehe..Men du har aldrig haft något problem på bussen? om du nu åker buss :D