• susye

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram

• Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
  • Anonym (erfaren bipolär)

Nej skönt att de kunde vända från sen mens till ett plus! Glad

Så har ni några planer för helgen? Här har vi inga planer, min sambo jobbar hela helgen. Men nästa helg ska jag klä ut mig till häxa, när vi skall på halloweenfest.. mohahaha! :)

• Anonym (Bippo2/adhd)
    Anonym (erfaren bipolär) skrev 2010-10-28 10:43:31 följande:
    Så har ni några planer för helgen? Här har vi inga planer, min sambo jobbar hela helgen. Men nästa helg ska jag klä ut mig till häxa, när vi skall på halloweenfest.. mohahaha! :)
    Ska fortsätta packa upp alla flyttlådor. Fast känner mest för att packa ner mig själv.. Doshöjning på Litium och det gav mig en manisk skjuts, alla andra gånger har jag blivit supertrött.

För en gångs skull är sambon ledig i helgen men vi planerar födelsedagskalas och sen julen, känns som en lagom startsträcka.

Vad gör ni på halloween?

Bippo2/adhd: Välkommen hit, hoppas att du blir stabil efter doshöjningen. Roligt att planera kalas, nån som fyller jämt? Julen slipper vi planera för vi är alltid hemma hos sambons mamma. Vi har de för bra helt enkelt! Som sagt jag är häxan på halloween Vad gör du på halloween?

• susye

Bippo2/adhd: välkommen hit kul med lite nytt folk

• susye

inte för att jag vill förta er gläjde inför Halloween men jag hatar den dagen. varför ta efter allt som Usa har? varför duger inte Alla Helgona till det den är. att hedra de döda o åka o tända ljus vid deras gravar. detta samtidigt som allt godis o bus rimmar inte för mig. mina barn har aldrig Halloweenat just pga hur jag känner inför det. skönt nog läste jag i tidningen idag att leksaksaffärerna säljer midnre av sånt skit. i år känns det ändå mer vidrigt förmig då jag ska besöka mitt eget barns grav. men vill inte förta er Halloween på nått sätt. bara mina tankar. har blivit förbannad varje år då det går mot Halloween.

• susye
    Anonym (erfaren bipolär) skrev 2010-10-28 10:43:31 följande:
    inga planer alls för helgen här men ikväll ska jag o dottern gå på bio
  • psyko II

Firar inte heller halloween, så mycket hysteri runt allt annat på året så det räcker :)
    Yngsta dottern ska på sitt första disco i morgon, det ska bli spännande, mitten grabben fyller  på lördag så då är det kalas, på söndag ska jag hjälpa mamma att flytta så det e full rulle under helgen.

Bipo2/adhd: välkommen

• Anonym (Bippo2/adhd)

Glömde ju tillägga, i helgen blir det glöggdrickande *mums* Jag är glöggoholic och då ska det vara saturnus *s* Jösses vad jag längtat sen i somras då sista flaskan tog slut!

• psyko II
    Anonym (Bippo2/adhd) skrev 2010-10-28 20:53:07 följande:
    Glömde ju tillägga, i helgen blir det glöggdrickande *mums* Jag är glöggoholic och då ska det vara saturnus *s* Jösses vad jag längtat sen i somras då sista flaskan tog slut!
    mmmm glögg, ja det e gott fast jag tvingar mig till att vänta närmare julen, vill inte hinna få julkänslor än för då hinner dom gå över innan julen e här
Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2