Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
Vad trött jag är nuförtiden.. Vet inte riktigt varför? Jag brukar vakna jätte tidigt runt 5 senast 6. Nu vaknar jag runt 6-7 av sonen och skulle vilja sova mer. Vilar en stund på fm och börjar få svårt att sitta uppe efter 20-21. Däckar i soffan eller lyckas ta mig till sängen. Igår sov jag en timme till vid 6-7. Trodde det skulle hålla mig vaken lite längre. ändå var jag tvungen att lägga mig strax efter 21. Ständigt trött och ändå håller jag oftast lagomt igång på dagarna. Vill inte låta mig själv gå neråt. är det det som händer... ändå har jag lagom, i stort sett, takt på dagarna.
Har även börjat få mycket huvudvärk och antar att det är mitt sötsug som gör det. äter alltför mycket skit på kvällarna. Det har gått överstyr med mitt ätande. Vet bara inte hur jag ska bryta det. Får panik på kvällar när jag inte har nått att äta på, godis, och slänger mig iväg på cykeln för att handla.
Jag kan inte riktigt byta beroende mot nåt annat heller. Har inte druckit på ca 3 år och vill inte att sonen har en mamma som dricker, skär sig eller bedövar sig med piller. Måste ju vara klar i huvudet om det skulle vara nåt eller helt enkelt bara för att.
Känner mig förvirrad...
Trevligt morgon inlägg.
bla bla bla bla bla och bla bla bla.......
har så mycket jag skulle kunna skriva, men får inte ner tankarna i ord på tangenterna.
Fullt med tankar som far omkring, lite kaos i hjärnan kanske!? Vill gärna va aktiv och skriva, men jag läser och följer allt
kram till er som behöver
Har plussat idag, har inskrivningssamtal nästa vecka
Tack tack, de gjorde mig riktigt glad! 
Tack!