Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
på tal om lithium, jag ligger på 1+1 (lithionit 42mg) om dagen det är startdosen tydligen, jag har fått genomgå 10 provtagningar, kan verkligen plasmakoncentrationen vara hög nog redan?
Jag har inte haft läkartid sedan starten med lithium i mitten av september.
Hur var det för er?

allvarligt så funderar jag på att be moderatorerna stänga ner tråden för jag vet att de avrit inne i adnra trådar där det diskuteras o ges för djupa råd kring mediciner o vi är ingen av oss vare sig läkare ller vårdpersonal så det är inte det tråden är till för. visst kan man bolla hur manmår av olika mediciner men gå så djupt in på graviditet o mediciner är inte alls bra o inte vad tråden är till för. detta för ni ta precis som ni vill men börjar bli rejält trött på detta. finns forum där man kan bolla såna frågor med just läkare. tex på netdoktorn
Ja nu tycker jag att de oxå får räcka! Råd kan man ge. Ja men herregud alla kan sluta med lithium, men sen då.... alltså jag tänker steget längre. Orkar inte med denna tråden just nu, tycker som jag skrev förut att de spårat ur.
jag har tagit två prover i veckan nu i över en månad, men nu verkar det bara bli en gång i veckan! Skönt!!