• Turvann

Gekås vol 14

Elins mamma 2010 skrev 2010-03-09 21:15:23 följande:
    Hej! Jag hoppar in här för att fråga en sak om gekås. När är egentligen bästa veckodagen, årstiden och tiden på dygnet att komma dit om man vill att det ska vara så lite folk som möjligt? Tacksam för svar!
    Den bästa tiden jag har varit där var julveckan.
    Nästintill helt tomt. alla andra var nog hemma och stressade runt med julstök
  • Elins mamma 2010
    Pigelinen skrev 2010-03-27 20:13:57 följande:
    har köpt flera uppsättningar av dem på GeKås... har för mig att de brukar ligga på ca 150kr per set på GeKås. Har nyligen bäddat rent med ett sånt sett och ja du... det är nog MINST 3 år gamalt... så de är bra. Jag köper bara Percal el Satin.
    tack
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Turvann skrev 2010-03-27 22:32:31 följande:
    Den bästa tiden jag har varit där var julveckan.Nästintill helt tomt. alla andra var nog hemma och stressade runt med julstök
    hehe det låter bra! fast så länge kan vi nog inte vänta
    BF 100904 - Längtar!
  • Ruso
    sarsparis skrev 2010-03-27 19:42:55 följande:
    Snart bär det iväg till gekås :)Nu till min fråga, har ni köpt sängkläder där någon gång, alltså till era egna sängar? hur är de i kvaliten, är de mjuka och sköna utan att noppra? Köper i vanliga fall bara sängkläder på hemtex då jag allt för många gånger fått tag på bottennapp, men nu funderar jag på att köpa på gekås istället.
    Dom jag har noppar inte i alla fall!
  • Ruso
    Smultronhjärta skrev 2010-03-27 22:00:15 följande:
    Regnvantar är enligt mig fodrade vantar i galon medan dagisvantar är Gekåsvarianten som kallas just "dagisvante" (som btw inte är helt vattentäta men ändå bra)
    Hm... Men varför står det då vattentäta på dem?

Jag har haft mängder av dessa "dagisvantar" och de har aldrig någon gång blivit blöta igenom...
  • Shoppingtokig

Jag har en bild i mitt galleri på regnvantar & sydväst från Ge-Kås som kan vara bra att ha till förskolan i augusti - Tips från förskolläraren

Lycklig mamma till Vanna
  • iAnnaMaria

Tror ni det kommer vara massor utav folk på ullared imon? Söndag och löningshelg....
    Är man dum om man åker tro?

• Sagalin

Vet att det är jättesvårt att svara på, men hur brukar folkmängden vara under påsken?
    Vilka dag brukar det vara minst på?
    Skärtorsdagen eller annandag påsk?

villanordaker.blogspot.com
  • Turvann

Det bästa är att inte åka under lov, lönehelger eller direkt efter barnbidrag.
    Bästa dagen borde vara den 19 varje månad

• Smultronhjärta
    Ruso skrev 2010-03-27 23:00:12 följande:
    Hm... Men varför står det då vattentäta på dem? Jag har haft mängder av dessa "dagisvantar" och de har aldrig någon gång blivit blöta igenom...
    Säg det..jag läste i en blogg om en mamma som vattentestat de så fort hon kom hem i handfatet och de läckte. Sen har vi sisådär 5 par som dräller på dagis och inget par håller när det är riktigt blött ute. Men annars är de helt ok och står emot en del
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Gekås vol 14