• sarsparis

Gekås vol 14

Snart bär det iväg till gekås :)

Nu till min fråga, har ni köpt sängkläder där någon gång, alltså till era egna sängar? hur är de i kvaliten, är de mjuka och sköna utan att noppra? Köper i vanliga fall bara sängkläder på hemtex då jag allt för många gånger fått tag på bottennapp, men nu funderar jag på att köpa på gekås istället.

• Smultronhjärta
    sarsparis skrev 2010-03-27 19:42:55 följande:
    Snart bär det iväg till gekås :) Nu till min fråga, har ni köpt sängkläder där någon gång, alltså till era egna sängar? hur är de i kvaliten, är de mjuka och sköna utan att noppra? Köper i vanliga fall bara sängkläder på hemtex då jag allt för många gånger fått tag på bottennapp, men nu funderar jag på att köpa på gekås istället.
    Råder dig att köpa Percalelakan på Gekås-goa och stilrena
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Elins mamma 2010
    Smultronhjärta skrev 2010-03-27 19:44:27 följande:
    vet du vad de kostar? finns det bra underlakan också?
    BF 100904 - Längtar!
  • evani
    Bebiis2008 skrev 2010-03-27 08:12:39 följande:
    Nån som vet om dom har Braun örontermometer?Kanske nån som vet pris oxå isf =o)
    jag köpte en där men för ca ett år sedan, kommer inte ihåg priset exakt men tror att det var 399 kr, skulle ha kostat ca 600 i annan affär.
    Linnéa föddes 090127
  • Pigelinen
    Elins mamma 2010 skrev 2010-03-27 19:57:58 följande:
    har köpt flera uppsättningar av dem på GeKås... har för mig att de brukar ligga på ca 150kr per set på GeKås. Har nyligen bäddat rent med ett sånt sett och ja du... det är nog MINST 3 år gamalt... så de är bra. Jag köper bara Percal el Satin.
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • sarsparis
    Smultronhjärta skrev 2010-03-27 19:44:27 följande:
    Tack för tipset, får bli det då, hur mycket brukar de kosta ungefär?
  • Smultronhjärta
    Elins mamma 2010 skrev 2010-03-27 19:57:58 följande:
    Japp underlakan brukar finnas i satin iaf
    sarsparis skrev 2010-03-27 21:31:17 följande:
    Tack för tipset, får bli det då, hur mycket brukar de kosta ungefär?
    Percale kostar mellan 150-200 setet
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Rocktroll
    Bambusa skrev 2010-03-26 20:15:37 följande:
    hur små regnvantar finns de?? var ute med dottern idag och nu vet ja att jag behöver sånna.. för kallt å va utan vantar och vanliga var inge bra i geggan
    Nu vet inte jag vad regnvantar är {#lang_emotions_surprised} men jag köpte ett gäng regnvantar idag, vattentäta med kardborre runt handleden i storlek 1 år.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • sarsparis
    Smultronhjärta skrev 2010-03-27 21:52:32 följande:
    Japp underlakan brukar finnas i satin iaf Percale kostar mellan 150-200 setet
    Låter kanon!!! Nu är det uppskrivet på listan. Ska absolut köpa en uppsättning för att testa så skickar jag svärmor att köpa fler sen isåfall {#lang_emotions_smile} 
  • Rocktroll

"Dagisvantar" mena jag självklart iom att jag inte vet vad regnvantar är :P

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
Svar på tråden Gekås vol 14