-
Japp, i samtliga färger. Såg några enstaka overallerelinile skrev 2010-04-02 21:57:33 följande:I samtliga färger? Kanske inte kollade så noga? Har en som ska agera bud åt mig på tisdag, hoppas de finns kvar då med. Hur såg det ut med overallerna? Helt slut nu eller?199:-Sagalin skrev 2010-04-03 06:59:49 följande:Hur mycket kostar de tvådelade regnseten (pickaboo) för det finns eller? Jag tänkte nu när det verkar som om regnoverallerna är slut.
-
Vi kollade på en igår men tyckte den såg så kort ut i ryggen så det blev inget köp. Tror den kostade 199:-Turvann skrev 2010-04-02 22:31:59 följande:Hej har en fråga från en kompis. Vet någon om de har cykelstolar/sits? Vad de kostar?
-
Tog ett kort igår p min dotter med nya jackan och GeKås jeansen... verkligen älskar både jacka o jeans.
Min dotter är 83cm lång o väger ca 10.5kg. Både jacka o byxor är i storlek 92. Pris för de underbart mjuka jeansen med mudd nertill och ställbar midja är 99kr och för den fina jackan är 169kr.
Frågade ju om tips på mössa förut men kom på att vi hade ju denna pop mössa... den får duga -
åh, du såg inte om dom hade rosa eller lila lurvisar med?? vill så gärna ha en till dottern...
Smultronhjärta skrev 2010-04-02 18:50:01 följande:Japp- som vanligt! Jag åkte dit för att köpa fleccejacka till dagis och köpte en jättefin grön lurv,dra-på lakan i satin till vår säng,en ny våg från Eks, fina vattenflaskor som behövs nu när det är VVV Fina badlakan och handdukar med lite marin feeling m.m Glömde dock det jag åkte dit för så jag åker väl dit nästa vecka igen -
Tack!Smultronhjärta skrev 2010-04-03 07:21:17 följande:Japp, i samtliga färger. Såg några enstaka overaller 199:-
Jag behöver ett nytt dammsugarmunstycke.
Finns det Twinner eller vad det nu heter på Gekås och vad kostar det? -
Lila fanns,rosa såg jag inga men de kan ju vara på väg in.. kostar 90krBambusa skrev 2010-04-03 10:03:54 följande:åh, du såg inte om dom hade rosa eller lila lurvisar med?? vill så gärna ha en till dottern...
-
Är det någon som vet om de har Mega Blocks, ett sånt där stort paket med massa i?? Pris?
-
Jag har ett jättebra dammsugarmunstycke från Gekås, kostade 149 kr har jag för mig. Det är platt och smidigt, liknande de som visats på tv-shop. Kan verkligen rekommendera det!Sagalin skrev 2010-04-03 10:14:19 följande:Tack!Jag behöver ett nytt dammsugarmunstycke.Finns det Twinner eller vad det nu heter på Gekås och vad kostar det?
-
Nu har jag kollat och twinner ser ut och jag tycker gekås ser väldigt snarlikt ut men inte den färgen.Sagalin skrev 2010-04-03 10:14:19 följande:Tack!Jag behöver ett nytt dammsugarmunstycke.Finns det Twinner eller vad det nu heter på Gekås och vad kostar det?
-
JÖSSES... jag la ut min dotters jacka från i fjol som vi köpte på GeKås för 149:- tillsammans med en POP vårmössa och nu är det 1 dygn kvar och den är uppe i 215kr!!! Känns ju pinsamt... Jag har skrivet att det är en Fine Tex jacka så de kan ju inte missuppfatta de men ändå 215kr för en begagnad???!!!