• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Guslageran skrev 2010-04-02 14:14:32 följande:
    Var det så mycket folk att det var kö för att komma in?
    Nope- bara rätt trångt att gå runt där inne
    passau skrev 2010-04-02 14:31:32 följande:
    Mamma hittade overaller till tjejerna igår, men 98 till S som börjat ha 104, och jag förstod nu att dom var små? shít... men jag kanske kan skicka tillbaka den och be om ny stl när dom får in igen?
    Enligt personalen som jag pratade med idag så ska det nog inte komma in fler overaller..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-02 12:30:18 följande:
    Vi var verkligen inte ensamma på Gekås idag Fanns gott om tvådelade Pickabooset och handdukarna som visades i bloggen för några dagar sen var jättefina
    jag har varit sugen på att dit hela dagen, men bilen är ju på verkstan så det gick ite..tur det kanske då! Shoppade du ngt fint?
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-04-02 18:41:05 följande:
    jag har varit sugen på att dit hela dagen, men bilen är ju på verkstan så det gick ite..tur det kanske då! Shoppade du ngt fint?
    Japp- som vanligt! Jag åkte dit för att köpa fleccejacka till dagis och köpte en jättefin grön lurv,dra-på lakan i satin till vår säng,en ny våg från Eks, fina vattenflaskor som behövs nu när det är VVV Fina badlakan och handdukar med lite marin feeling m.m

Glömde dock det jag åkte dit för så jag åker väl dit nästa vecka igen
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-02 18:50:01 följande:
    Japp- som vanligt! Jag åkte dit för att köpa fleccejacka till dagis och köpte en jättefin grön lurv,dra-på lakan i satin till vår säng,en ny våg från Eks, fina vattenflaskor som behövs nu när det är VVV Fina badlakan och handdukar med lite marin feeling m.mGlömde dock det jag åkte dit för så jag åker väl dit nästa vecka igen
    Alltid bra med en ursäkt! Fina saker läter det som!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Bubblan2
    Smultronhjärta skrev 2010-04-02 18:50:01 följande:
    Japp- som vanligt! Jag åkte dit för att köpa fleccejacka till dagis och köpte en jättefin grön lurv,dra-på lakan i satin till vår säng,en ny våg från Eks, fina vattenflaskor som behövs nu när det är VVV Fina badlakan och handdukar med lite marin feeling m.mGlömde dock det jag åkte dit för så jag åker väl dit nästa vecka igen
    Bilder?! Snälla... :P
  • Smultronhjärta
    Bubblan2 skrev 2010-04-02 21:23:00 följande:
    Bilder?! Snälla... :P
    Ok- ska försöka klicka lite imorgon
  • elinile
    Smultronhjärta skrev 2010-04-02 12:30:18 följande:
    Vi var verkligen inte ensamma på Gekås idag Fanns gott om tvådelade Pickabooset och handdukarna som visades i bloggen för några dagar sen var jättefina
    I samtliga färger? Kanske inte kollade så noga? Har en som ska agera bud åt mig på tisdag, hoppas de finns kvar då med. Hur såg det ut med overallerna? Helt slut nu eller?
  • Turvann

Hej har en fråga från en kompis. Vet någon om de har cykelstolar/sits? Vad de kostar?

• Sagalin

Hur mycket kostar de tvådelade regnseten (pickaboo) för det finns eller?
    Jag tänkte nu när det verkar som om regnoverallerna är slut.

villanordaker.blogspot.com
Svar på tråden Gekås vol 14