• Bambusa

Gekås vol 14

ja, de behövs ju verkligen,även om blöjorna är bra och håller ganska torrt..

Kaerleksbarn skrev 2010-04-01 21:32:55 följande:
    Precis.. är så vi gjort också! Försöker låta dottern ligga och "lufttorka" vid varje blöjbyte, därav de nerkissade handdukarna
  • elinile

Vem var det som hade bild på det tvådelade skalsetet med grön jacka? Letar o letar, men hittar inte...

• Bambusa

sida 4 i bildtråden..

elinile skrev 2010-04-01 21:45:14 följande:
    Vem var det som hade bild på det tvådelade skalsetet med grön jacka? Letar o letar, men hittar inte...
  • Ruso
    elinile skrev 2010-04-01 17:44:15 följande:
    Ni som köpt de tvådelade seten från Pick-a-boo, (d v s samma som regnoverallerna) hur är de i storleken?
    Köpte ju tvådelat förra året, och tycker det var rätt stort. Nu är han 88 cm lång (mätte på BVC i går Har 92 i tvådelad och 98 i overall, har ju bild i bildtråden på båda alternativen.
  • Smileycat
    Smileycat skrev 2010-03-31 17:23:57 följande:
    hur är byxorna i det tvådelade setet? Hängslen/ midjeknyt..osv..?
    någon??
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Bubblan2
    Smileycat skrev 2010-04-02 02:27:59 följande:
    någon??
    Förra årets tvådelade, den med bokstäver på jackn, har blixtlås och knapp samt midjeresår.
  • Smultronhjärta

Vi var verkligen inte ensamma på Gekås idag

Fanns gott om tvådelade Pickabooset och handdukarna som visades i bloggen för några dagar sen var jättefina

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • TheLove

Jag är så besviken! Vill till gekås eftersom mycket måste hanslas. Jag både pluggar och jobbar och har bara en dag i veckan ledig vilket gör det svårt att åka till gekås, men nu har jag påsklov och vill åka men ingen vill följa med, vill inte åka själv ju... :(

• Guslageran
    Smultronhjärta skrev 2010-04-02 12:30:18 följande:
    Vi var verkligen inte ensamma på Gekås idag Fanns gott om tvådelade Pickabooset och handdukarna som visades i bloggen för några dagar sen var jättefina
    Var det så mycket folk att det var kö för att komma in?
  • passau

Mamma hittade overaller till tjejerna igår, men 98 till S som börjat ha 104, och jag förstod nu att dom var små? shít...
    men jag kanske kan skicka tillbaka den och be om ny stl när dom får in igen?

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
Svar på tråden Gekås vol 14