• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Men skulle ju tillägga att det blivit gula fläckar på vår ändå,
    handduken suger ju inte upp allt precis^^

• Kalla mig X

Kaerleksbarn: Jo det kan jag tänka mig, handuken kissas ju lätt igenom men då kan det nog vara bra med platsad frotte under med... Hmm.. Kanske ska köpa båda så kan man ju byta om man inte är nöjd, dem är ju inte jättedyra iaf.

http://ammies.blogg.se
  • jessica1979
    Kalla mig X skrev 2010-04-01 13:26:28 följande:
    Kaerleksbarn: Jo det kan jag tänka mig, handuken kissas ju lätt igenom men då kan det nog vara bra med platsad frotte under med... Hmm.. Kanske ska köpa båda så kan man ju byta om man inte är nöjd, dem är ju inte jättedyra iaf.
    Vår son har aldrig kissat igenom någon handduk, det är ju inte så att barnen ligger där obevakade direkt. Och skulle de kissa så är man ju där och stoppar det med handduken.
  • Bambusa

om skötbädd så har min dotter kissat genom dubbla handdukar många gånger.. tex efter badet när vi smörjer henne osv, vill gärna lte henne luft när hon ändå ligger där.. jag skulle aldrig få för mig köpe en i tyg, isf överdrag i tyg som man kan byta och tvätta, och ha 2-3 stycken sånna.. men kör man plastad frotte under handuken blir de nog bättre, men mycket av de fina på tyget försvinner ju ändå under handukar å sånt..

• elinile

Ni som köpt de tvådelade seten från Pick-a-boo, (d v s samma som regnoverallerna) hur är de i storleken?

• Hannajo
    elinile skrev 2010-04-01 17:44:15 följande:
    Ni som köpt de tvådelade seten från Pick-a-boo, (d v s samma som regnoverallerna) hur är de i storleken?
    Byxorna verkar rätt långa i benen, valde mellan 98 i overall och 92 i tvådelat.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • elinile
    Hannajo skrev 2010-04-01 18:08:31 följande:
    Byxorna verkar rätt långa i benen, valde mellan 98 i overall och 92 i tvådelat.
    Hur var jackan då? Hur gammal/lång/stor är din son/dotter?
  • molnen
    AochJsMamma skrev 2010-04-01 12:04:32 följande:
    vi har en sån, TOPPEN! Har plastad frotté på, samt en liten handduk som byts ofta. Snyggare än tex IKEAS gräsliga i vit uppblåsbar plast.
    Det finns överdrag till IKEAs uppblåsbara ,vita med röd eller blåkant . Då blir de inte fullt så fula
  • Smultronhjärta
    elinile skrev 2010-04-01 17:44:15 följande:
    De tycker jag är normala i storlek där jag tycker att regnoverallerna är en stl mindre
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Kaerleksbarn
    Bambusa skrev 2010-04-01 14:43:19 följande:
    om skötbädd så har min dotter kissat genom dubbla handdukar många gånger.. tex efter badet när vi smörjer henne osv, vill gärna lte henne luft när hon ändå ligger där.. jag skulle aldrig få för mig köpe en i tyg, isf överdrag i tyg som man kan byta och tvätta, och ha 2-3 stycken sånna.. men kör man plastad frotte under handuken blir de nog bättre, men mycket av de fina på tyget försvinner ju ändå under handukar å sånt..
    Precis.. är så vi gjort också!
    Försöker låta dottern ligga och "lufttorka" vid varje blöjbyte,
    därav de nerkissade handdukarna
Svar på tråden Gekås vol 14