• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • vivillblitre

Åh så bra med en Gekås tråd :) Ska åka dit om ca 2v.

Någon som vet om de har dvd boxar med Pippi Långstrum/ Emil i Lönneberga? Vet ni priset på de i så fall?
    Finns det morgonrockar för pojkar stl 86/92?

Någon som vet om det finns vinterjackor för gravida? :)

• Ensan

Box med 6 (?) Pippi-filmer köpte jag där i helgen. Pris 299 eller möjligen 399... Blev osäker nu, vilket kan va rimligt? Emil såg jag ej, men tittade inte så noga bland filmerna.

• soryd
    vivillblitre skrev 2012-10-10 11:41:08 följande:

Någon som vet om de har dvd boxar med Pippi Långstrum/ Emil i Lönneberga? Vet ni priset på de i så fall?

de har alla astrid lindgrens filmerna, både som box och så man kan köpa dem en och en vet ej priset för boxarna men vet att de enskilda är iaf 20 kr billigare än vad de är ngn annanstans.
  • Miss Union

Hej!

Är det någon som varit där nyss och vet om de har Pippi Långstrumps dockhus och vad det kostar?

Tack på förhand!   

• soryd
    Miss Union skrev 2012-10-10 13:36:41 följande:
    Hej!

Är det någon som varit där nyss och vet om de har Pippi Långstrumps dockhus och vad det kostar?

Tack på förhand!   

sist jag var där hade de det , de hade även hoppetassan och alla möjliga docket till.
    kommer inte ihåg priset men vet att det var mycket billigare där än i affären.

köpte mitt eget och alla tillbehör just på ullared!
  • KattenJanson
    Mrs B skrev 2012-10-10 11:12:56 följande:
    Kikade ibland på Gekåsbloggen och redan i augusti började de lägga upp bilder på julpynt. Är det någon som varit där i dagarna som vet om det finns fortfarande?
    Jag är främst intresserad av adventsljusstakar, kan man förvänta sig att de har det i sortimentet om 2-3 veckor tro?
    Någon som noterat pris på dessa?

Någon som har någon uppfattning om huruvida det blir folkstormning på Gekås under höstlovet? (1/11)

Och till sist, någon som vet priset på Tiga snowracer som de också hade i bloggen för ett tag sedan?

Tack på förhand!
    snowracern kostade 469 vill jag minnas

• winters
    vivillblitre skrev 2012-10-10 11:41:08 följande:

tror att cdon var billigare nu när de har rea, men det kan ha varit 279 kr kanske för den med tv-serien, 6 skivor:
    http://cdon.se/film/pippi_l%c3%a5ngstrump_(1969)_-_box_(6_disc)-502502
    Oscar 091001 ♥ BF121120
  • Brago

Någon som vatit till geksås nu sista dagarna och kan tipsa om vad som är extra prisvärt??:)

Finns det tillvehör till nya iphone 5 billaddare mm, pris??

• mclo

Under lov och lönetider är det oerhört mycket folk och går knappt att komma fram, åker man under lov och heltider är det bättre att vara där någon timme innan dom stänger då det är mindre kö