• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Mollly

vi skulle varit på gekås idag, men det blev tyvärr inte så. Nu får vi slåss med alla andra den 8:e december. Det är en Lördag, så det kommer säkert vara grymt mkt folk,Rynkar på näsan

• tjejhalmstad
    linn78 skrev 2012-11-15 19:59:22 följande:
    MC i miniformat''

Någon som sett om dom fortfarande har denna? Och till vilket pris?
    tyckte det var den jag såg stå uppställt den i onsdags så den finns kvar. kolla ej pris
  • TinkyWinky
    AochJsMamma skrev 2012-11-16 16:07:49 följande:
    12 dec på em, är det lungt på gekås då?? För mig att jag hört det?
    Det kvittar troligtvis när du kommer på dygnet nu då det är högsäsong hos dem..
    ★°☆Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Bf 17/2 -13☆°★
  • Eliin80

Enligt vad jag läst på deras hemsida så är det tvärtom där. När högsäsongen inför julen drar igång ute i handeln så börjar lågsäsongen på gekås. Så i december ska det vara ganska lugnt.

♥٭ Elise 080706 ٭♥ ♥٭Mathilda 100814* ♥
  • MissNora

Jag har i fyra år varit från den 13:e till den 21:e och det har alltid varit hur lugnt som helst!

Inga köer, måttligt med folk.

• Camilla D

Beror på vad man räknar som lugnt, men de första veckorna är det  fortfarande högsäsong, förr kunde man åka dagen innan julafton och det var så gott som folktomt, men även den dagen har blivit mer intensiv nu.
    Jag som bor nära anser att det är extremt med folk och jobbigt att vara där i december, men är väl kanske bortskämd med att åka dit under den verkligen lågsäsongen på bra tider.
    Men räkna med folk, då blir det ju bara lättare OM det skulle vara mindre än man tänkt

Måste fråga om kameraväskor till systemkamera! Behöver en som även rymmer extra objektiv. Finns det? Pris???