• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • slemtorsk i din bralla
    zasata skrev 2012-11-15 12:55:51 följande:
    Tänkte åka måndag, 3 december... Hur tror ni det är med folk om man är där vid 7-8 på morgonen?
    de öppnar väl inte förrän 8???? och i vart fall så är öppningen alltid värst är min erfarenhet för folk står o väntar i kö, bättre att komma någon timma senare för då har alla som köat vid öppning gått in.
  • TinkyWinky

Hörde att de skulle fått in babybjörn bärselar och överdrag till selarna.. stämmer detta ?? Ngn som varit där nyligen ??

★°☆Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Bf 17/2 -13☆°★
  • slemtorsk i din bralla
    TinkyWinky skrev 2012-11-15 15:18:49 följande:
    Hörde att de skulle fått in babybjörn bärselar och överdrag till selarna.. stämmer detta ?? Ngn som varit där nyligen ??
    jag tyckte jag såg dem i ögonvrån, jag har ju redan köpt bärsele så jag kollade inte så noga. Men de har ju andra artiklar från Babybjörn. Men tror inte att de är så mycket billigare än ute i "vanliga" butiker
  • Cornellia
    zasata skrev 2012-11-15 12:55:51 följande:
    Tänkte åka måndag, 3 december... Hur tror ni det är med folk om man är där vid 7-8 på morgonen?
    När jag var där kom vi 8.30, då var det bara att gå in, och ganska lugnt i varuhuset (typ tomt vid barnkläderna och leksakerna). Vid 10-11 tiden började det vara tjockt med folk och vid 13 var det hopplöst att röra sig där inne, så då betalade vi och åkte hem.
  • rebmetpes
    019 skrev 2012-11-15 11:32:13 följande:
    Är det någon som har koll på vilka overaller som finns till barn nu? Har dom kvar samma som i det här inlägget från september? www.gekas.se/entry/barnklader-overall-special...
    tittade på overaller när vi var där för en vecka sen, såg ingen av dessa tyvärr.

letade efter en annan som vi köpte i augusti men dom fanns inte heller