• Theina

Gekås vol 14

ngn som vet om de coola boxerna till herrar finns kvar? typ blå med palmer och 'tecknat' motiv?

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Rocktroll
    Theina skrev 2010-04-07 18:38:42 följande:
    Söööta bebis-klänningar i gekås-bloggen
    En sån köpte jag till dottern förra veckan :D hon är sjukt söt i den vita <3
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • evani

Kom just hem från Gekas, hade tur det fanns några rosa overaller kvar, enfärgade o mönstrade, jag köpte str 86 men det fanns även 80 kvar.

Lurvjackorna finns i grått oxå, det var någon som frågade det o det var ingen luva på den jag köpte,
    De hade fått in söta softshell jackor, jag köpte en lila/cerice i str 86 med vita prickar. mönstet påminde om didrikssons.
    Sååå roligt hade vi, längtar redan till vi åker igen.

Linnéa föddes 090127
  • kalmar brud

27 april åker jag SJÄLV en bussresa till gekås... Måste komma iväg en dag utan sambo och barn... Då är ju en dag på GEKÅS en kanon IDE

• hampus06
    evani skrev 2010-04-07 19:01:03 följande:
    Kom just hem från Gekas, hade tur det fanns några rosa overaller kvar, enfärgade o mönstrade, jag köpte str 86 men det fanns även 80 kvar. Lurvjackorna finns i grått oxå, det var någon som frågade det o det var ingen luva på den jag köpte, De hade fått in söta softshell jackor, jag köpte en lila/cerice i str 86 med vita prickar. mönstet påminde om didrikssons. Sååå roligt hade vi, längtar redan till vi åker igen.
    Jag undrar bara hur lurvarna ser ut? Finns det någon bild på dessa? Vart?

Tack på förhand
  • elinile
    evani skrev 2010-04-07 19:01:03 följande:
    Kom just hem från Gekas, hade tur det fanns några rosa overaller kvar, enfärgade o mönstrade, jag köpte str 86 men det fanns även 80 kvar.Lurvjackorna finns i grått oxå, det var någon som frågade det o det var ingen luva på den jag köpte, De hade fått in söta softshell jackor, jag köpte en lila/cerice i str 86 med vita prickar. mönstet påminde om didrikssons.Sååå roligt hade vi, längtar redan till vi åker igen.
    Åhh... jag vill ha!! Hoppas det finns någon i 80 kvar ett par dagar till då...
  • elinile
    Theina skrev 2010-04-07 18:38:42 följande:
    Söööta bebis-klänningar i gekås-bloggen
    Supersöta!! vill ha!!! Skit också att jag inte såg dom när jag var där...
  • Mikah
    mm m skrev 2010-04-07 11:09:23 följande:
    Har för mig att jag läst att det finns en frisöroutlet.Vad säljer de där?Finns annat än balsam och inpackningar?Löshår, klämmor/ringar till löshår, orstar?är det även frissa så man kan klippa sig?
    På frisöroutleten klippte de innan men nu är det ju under ombyggnad, så antagligen inte då dem trängs med de andra affärerna. Borstar har jag köpt där  så det finns.
  • Maria222

På lördag åker jag till ullared, längtar såå!!

Mamma till Kevin född 0706. BF med lillebror Lukas 2010-08-14
Svar på tråden Gekås vol 14