-
förra gången jag var där köpte jag en röd med klämma för 79 kr.MiaÅRoger skrev 2010-04-07 10:04:45 följande:vet nån om det finns solparasoller som passar de flesta vagnar? kanske med nån klämma eller liknande så man kan fästa lätt? pris?
-
Har för mig att jag läst att det finns en frisöroutlet.
Vad säljer de där?
Finns annat än balsam och inpackningar?
Löshår, klämmor/ringar till löshår, orstar?
är det även frissa så man kan klippa sig? -
vet att de finns en modell som ska passa dom flesta vagnar, tror de är mörkblå eller svart, finns kanske flera färger? kanske runt en 50lapp om inte billigare.. har inte vart dit än, men sett dom på tradera.. hehe..
Simben skrev 2010-04-07 09:37:35 följande:en liten fråga om nån vet...regnskydd och myggnät till deras shoppingsylky den som ligger på runt 500 kronor..vet nån vad dom kostar? och är dom i färgen svart? tack på förhand!! -
Har köpt ett parasoll med klämma där. Det var typ ett år sedan men det kostade ca 80kr. Har dock inte använt det alls då jag inte tycker att skuggan hamnar där jag vill iaf. Bättre med en gallerfilt eller likn.MiaÅRoger skrev 2010-04-07 10:04:45 följande:vet nån om det finns solparasoller som passar de flesta vagnar? kanske med nån klämma eller liknande så man kan fästa lätt? pris?
-
Ska om några veckor åka till Ullared. Tänkte fråga om någon vet om det finns Backugan (leksak) där. Har 3 grabbar som är tokiga i dom.
Skulle också vilja veta om det finns mycket konstgjorda blommor. Jag har en inglasad altan, och alla riktiga blommor bara dör av värmeslag.
Hoppas nu bara att någon kan svara. -
Köpte regnskyddet för bara någon vecka sen...69 eller 79 kostade det då iaf. Det är svart och passar utmärkt på min sulky :)Simben skrev 2010-04-07 09:37:35 följande:en liten fråga om nån vet...regnskydd och myggnät till deras shoppingsylky den som ligger på runt 500 kronor..vet nån vad dom kostar?och är dom i färgen svart?tack på förhand!!
-
Hej, jag ska till Ullared nästa vecka och har några frågor...
Angående "påsarna" som ska passa AngelCare hinken, jag har hört att de inte håller lukten inne så som orginalpåsarna gör, är det någon med erfarenhet kring detta?
cykelbarnstol, finns det? Pris?
Tack för svar! =) -
myggnät finns som skall passa de flesta modeller, kostade max 29.90Simben skrev 2010-04-07 09:37:35 följande:en liten fråga om nån vet...regnskydd och myggnät till deras shoppingsylky den som ligger på runt 500 kronor..vet nån vad dom kostar?och är dom i färgen svart?tack på förhand!!
det är svart -
jag har också hört att de inte är lika bra som originalen, läste det i den här tråden, men det kanske du också gjorde? När jag har hämtat min babybox så kommer jag nog köpa originalrefillen för säkerhets skull...ProosAnna skrev 2010-04-07 15:20:58 följande:Hej, jag ska till Ullared nästa vecka och har några frågor...Angående "påsarna" som ska passa AngelCare hinken, jag har hört att de inte håller lukten inne så som orginalpåsarna gör, är det någon med erfarenhet kring detta?cykelbarnstol, finns det? Pris?Tack för svar! =)
-
Söööta bebis-klänningar i gekås-bloggen