• hannis00

Gekås vol 14

Snuttjulla skrev 2010-04-06 19:55:39 följande:
    ska dit i helgen, kan kolla om du vill. :)
    bra kolla åt mig med :)
  • Smultronhjärta
    elinile skrev 2010-04-06 19:49:52 följande:
    Nu har jag haft 2 bud som tittat efter regnoverall till mig då jag köpte för liten... Tyvärr har de inte funnits i rätt storlekar någon av gångerna. Så om det är någon som åker dit lite titt som tätt, bor i närheten... Hör av er till mig, snälla!!!
    Personalen har sagt till mig de senaste veckorna att overallerna är slut
    hannis00 skrev 2010-04-06 19:53:57 följande:
    någon som har koll på vad ett ofodrat regnställ kostar i stl 98/104
    Kikade på sådana i fredags..fanns från 150 till 270kr

Jag åker dessutom dit imorgon eller på torsdag igen- hoppas att de flesta klarade av sitt "påskbesök" förra veckan{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • prickigkatt
    tiger85 skrev 2010-04-05 20:53:15 följande:
    Glesbyggds jackor antar jag att de menar då det vart diskussion om dessa tidigare!
    Är det fiberpälsar man menar?
  • Snuttjulla
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:01:38 följande:
    Personalen har sagt till mig de senaste veckorna att overallerna är slut
    Jag såg nån som skrev i sin blogg, att de köpt sån i helgen nu som var...
  • Smultronhjärta
    Snuttjulla skrev 2010-04-06 20:11:07 följande:
    Mycket möjligt..i fredags fanns det rosa och lila kvar..i mindre storlekar.
    När jag bad personalen hämta en 104 så fanns det enligt henne inte en enda kvar på lagret men hon kan ju iofs haft fel...
  • Snuttjulla
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:13:12 följande:
    Mycket möjligt..i fredags fanns det rosa och lila kvar..i mindre storlekar. När jag bad personalen hämta en 104 så fanns det enligt henne inte en enda kvar på lagret men hon kan ju iofs haft fel...
    aha, då förstår jag. Attans ju, hade ju hoppats på sån.
     Tur att du alltid kan hjälpa!
  • passau

mamma köpte 2st i 98 till mig av overall i to. men vanliga 2-delade fanns...

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Smultronhjärta
    passau skrev 2010-04-06 20:29:55 följande:
    mamma köpte 2st i 98 till mig av overall i to. men vanliga 2-delade fanns...
    Åh fanns det turkosa då i torsdags?Vore ju typiskt isf-såg inte en enda grön eller turkos på fredagen,de hade dessutom flyttat overallerna till annat ställe.. Eller såg nu att du har töser så det kanske var rosa eller lila som var på tapeten
  • Snuttjulla
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:32:14 följande:
    Åh fanns det turkosa då i torsdags?Vore ju typiskt isf-såg inte en enda grön eller turkos på fredagen,de hade dessutom flyttat overallerna till annat ställe.. Eller såg nu att du har töser så det kanske var rosa eller lila som var på tapeten
    om man nu har turen på sin sida, och det skulle finnas kvar nån enstaka, vart kan man hitta dem då? och de här lurvisarna?
  • Smultronhjärta
    Snuttjulla skrev 2010-04-06 20:34:04 följande:
    om man nu har turen på sin sida, och det skulle finnas kvar nån enstaka, vart kan man hitta dem då? och de här lurvisarna?
    I fredags hängde de som var kvar bland galonkläderna utefter väggen nere i hörnet bland ytterplagg till barn-lurvarna hängde utefter väggen
Svar på tråden Gekås vol 14