• elinile

Gekås vol 14

Snuttjulla skrev 2010-04-06 19:55:39 följande:
    ska dit i helgen, kan kolla om du vill. :)
    Toppen!! Inboxar dig!
  • elinile
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:01:38 följande:
    Personalen har sagt till mig de senaste veckorna att overallerna är slut Kikade på sådana i fredags..fanns från 150 till 270krJag åker dessutom dit imorgon eller på torsdag igen- hoppas att de flesta klarade av sitt "påskbesök" förra veckan
    Jo, jag vet, men man kan ju ha tur... Om du kan tänka dig att kolla om du ändå åker imorrn eller på torsdag får du gärna inboxa mig! Tänk om man ändå hade turen o bo så nära som dig...
  • Smultronhjärta
    elinile skrev 2010-04-06 21:03:35 följande:
    Jo, jag vet, men man kan ju ha tur... Om du kan tänka dig att kolla om du ändå åker imorrn eller på torsdag får du gärna inboxa mig! Tänk om man ändå hade turen o bo så nära som dig...
    Behöver inte inboxa-skriv vilka storlekar så kollar jag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Du och Jag ver2
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-06 14:47:06 följande:
    Stolen är ca 83cm hög och 46cm bred så av minnet att döma va kartongen ungefär en meter hög och en halvmeter bred Kul du lyckas få hem stolen trots allt!
    tackar!!

Ja, håll nu tummarna att den finns kvar - de åker på torsdag!!
    http://duochjag.babyblogg.se http://delatezz.blogg.se
  • elinile
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 21:04:59 följande:
    Behöver inte inboxa-skriv vilka storlekar så kollar jag
    Stl 80! Färg spelar ingen som helst roll. Inte heller om den är mönstrad eller enfärgad! Om du hittar o kunde köpa vore det toppen!
  • elinile

Förresten, nån som vet om den lila jackan m blommor på som någon visade bild på fanns i 80? Eller var det större storlekar?

• Kaerleksbarn
    Gelicapelica skrev 2010-04-06 19:41:06 följande:
    det va JÄTTEDÅLIGT med jackor i den storleken... jag hittade en i två olika färger... o dom kostade 119... ja va itne ute efter en sån modell alls.. jag hade velat ha en softshell, men det fanns bara från 86. Den kan ha funnits "jackor" i fleece också, men ja tycker inte att det räknas....
    Håller med.. fleece är ju ingen "riktig" jacka.
    Men får väl vänta o se tills vi åker dit 30april, annars får det bli H&M.
    Där tar ju inte sortimentet slut så ofta heller så borde finnas kvar där annars...
  • Kaerleksbarn
    Du och Jag ver2 skrev 2010-04-06 21:30:45 följande:
    tackar!! Ja, håll nu tummarna att den finns kvar - de åker på torsdag!!
    Jadå, klart den finns kvar.. vore ju omöjlig otur för er annars.
    Men hämtar de stolen direkt när de kommer dit riskerar de ingenting
  • Simben

en liten fråga om nån vet...regnskydd och myggnät till deras shoppingsylky den som ligger på runt 500 kronor..vet nån vad dom kostar?
    och är dom i färgen svart?

tack på förhand!!

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • MiaÅRoger

vet nån om det finns solparasoller som passar de flesta vagnar? kanske med nån klämma eller liknande så man kan fästa lätt? pris?

Svar på tråden Gekås vol 14