Du måste logga in för att svara i en tråd.

• BlivandeMama

Gekås vol 14

Tack moto :) är det öppet från 1januari eller någon som vet?

• IdaN

Blir gekås för mig på lördag i stället och jag undrar om någon här vet om dom har mycket tillbehör till samsung galaxy s4 och vad det ligger på i för pris?

Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Väntar bebis nr 3 i Augusti 2013
  • kattengustav

Någon som vet vad en paraplyskulky kostar i Ullared? Inte den minsta utan en med bygel och suflett?
    Så jag inte behöver åka ner i onödan.

Snabbt svar önskas.   

• vivianne
    Seldonia skrev 2013-07-05 15:56:09 följande:
    Är det någon som vet hur prisvärt Pet shop är jämfört med näthandel?

Och har de My little Pony och/eller Filly?

Vi har köpt mycket pet shop grejer och jag upplever det som mycket billigare. Ett helt set med flera figurer och en massa tillbehör för 69-89 kr tex. Nu har jag inte stenkoll på prisbilden i vanlig butik men har köpt presenter ngn gång och då kostar ju en solo- figur lika mycket.
  • substitutet

IdaN: Vi köpte deras skötväska för två år sedan och vi är så jäkla nöjda! Mkt bra väska, till bra pris (vi gav 99kr). Många kompisar har skickat bud med oss på väskor :)

• MissKaos

Så sugen på Ullared!
    Måste bara övertala maken.. Sonen (4år) är alltid på...

Någon som vet om Hot Wheels finns? Då bana till bilar jag letar efter, helt ett paket med div bitar som man bygger efter eget tycke..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • moto
    MissKaos skrev 2013-07-30 15:51:19 följande:
    Så sugen på Ullared! Måste bara övertala maken.. Sonen (4år) är alltid på... Någon som vet om Hot Wheels finns? Då bana till bilar jag letar efter, helt ett paket med div bitar som man bygger efter eget tycke..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Kolla dagens gekås-blogg-inlägg :)
  • MissKaos

Dom har svarat på mitt mail!!

moto skrev 2013-07-30 18:11:31 följande:
    Kolla dagens gekås-blogg-inlägg :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft