• Boosse

Gekås vol 14

Elins mamma 2010 skrev 2013-09-19 22:09:52 följande:
    Boosse - jag såg det röda utan vask. Är osäker på om det fanns det andra, stressade bara förbi snabbt :)

Tack för att du tagit dig tid att svara!
  • MissKaos

De där söta heldressarna flr babyvi bloggen.. ngn som vet pris? Och ngn som vet om motsv finns till pojk?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tjejen9001

Jag har vaggan, och den är stabil och fungerar jätte bra. Ganska trög att sätta ihop men den blir stadig också.

• Tessou
    MissKaos skrev 2013-09-20 22:26:49 följande:
    De där söta heldressarna flr babyvi bloggen.. ngn som vet pris? Och ngn som vet om motsv finns till pojk?
    Jag ska dit på Fredag - ÄNTLIGEN! Så jag kan kika efter pris och om det finns i pojk. Var det någon som var mer intressant?
    ELIAS 090326
  • MissKaos

Amningskuddar!!

Tack

Tessou skrev 2013-09-21 08:14:29 följande:
    Jag ska dit på Fredag - ÄNTLIGEN! Så jag kan kika efter pris och om det finns i pojk. Var det någon som var mer intressant?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-09-21 09:26:05 följande:
    Amningskuddar!!
    Tack
    Amningskuddar...? Var det till mig?
    ELIAS 090326
  • Peak
    MissKaos skrev 2013-09-21 09:26:05 följande:
    Amningskuddar!!
    Tack
    fanns när jag var där, en beige-randig tror jag och grön eller svart med moln, runt 100-lappen eller 150:- tror jag
  • MissKaos
    Tessou skrev 2013-09-21 09:26:56 följande:
    Amningskuddar...? Var det till mig?

Jag tänker inte amma dig

OM det var ngt mer som var intressant.. Ja, amningskudde är intressant. Fick svar av PEAK ovan att det finns.
    OM det nu BLIR ullared för mig. Med onda sdr redan och resa planerad 17/10 är det ju inte säkert det är genmförbart. Känns mkt trist.. har så sett fram emot det!
    Peak skrev 2013-09-21 17:27:55 följande:
    fanns när jag var där, en beige-randig tror jag och grön eller svart med moln, runt 100-lappen eller 150:- tror jag
    Låter ju ok! LAgom att betala dom är ju hutlöst dyra härhemma.