• Elinpelin84

Gekås vol 14

Vilken tid kommer bussarna? Kommer va där ca 10:30 på lördag, kommer va världens kö då?

• Lllll

Nån som vet om parkeringen kan bli full eller om det alltid finns platser? Ska dit på lördag 😊 har tyvärr inte möjlighet att åka andra dagar!

• MissKaos

Den är enorm dom har byggt ut. Aldrig varit med om helt fullt.

Hade jag varit du hade jag varit på plats före öppning och köat! Och börjat på leksaksavd där brukar bli värst.

Lllll skrev 2013-11-04 13:00:22 följande:
    Nån som vet om parkeringen kan bli full eller om det alltid finns platser? Ska dit på lördag ? har tyvärr inte möjlighet att åka andra dagar!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • 4539
    Lllll skrev 2013-11-04 13:00:22 följande:
    Nån som vet om parkeringen kan bli full eller om det alltid finns platser? Ska dit på lördag 😊 har tyvärr inte möjlighet att åka andra dagar!
    Finns ju parkeringshus så plats finns det alltid!
  • FamLilja

Hej alla! På söndag är det dags igen att åka till Ullared!!! :D
    Yeay!

Någon som har koll på om de har depend gellack startkit? Vad de kostar isf?
    Och om de har gel-nagellacken? Och vad de kan kosta?

• az81

Skall till Gekås imorgon men jag har en liten fråga eller rättare sagt ett par frågor.

Då jag hoppar på kryckor just nu och inte kan åka rulltrappor eller rullband, har de hiss jag kan åka om jag vill till andra avdelningar än ingångsvåningen. Läste på deras hem sida att det fanns hiss för de som satt i rullstol men kan jag med kryckor också använda denna hiss?

Säljer de brandfiltar? tänkte köpa en till min väninna i julklapp.

• az81
    4539 skrev 2013-11-05 10:40:00 följande:
    Az81 finns hiss som du kan använda!

Tackar för svaret. Det underlättar min planering.