• MissKaos

Gekås vol 14

Ingrn aning!

Min unge blev överlycklig över eb tshirt med Jake!

Boosse skrev 2013-10-30 23:48:39 följande:
    Tack! Hittade på en sida på nätet med gratis frakt, Gick på 549. Fick blev det. Tösen älskar dem! Förresten, hittar inte vännerna till jake att köpa någonstans, finns de att köpa ens en gång?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Annica1

Finns det nån snäll själ från Sthlm som ska till Ullared snart och kan köpa med 1 sak åt mig?

Jag var där förra veckan och köpte hem ett set med polisbil, brandbil och ambulans men dum som jag var köpte jag bara en och mina pojkar bråkar ständigt om dem.
     Snälla snälla snälla finns det nån som kan hjälpa mig? Jag skulle vara evigt tacksam 

• FruLarsson

Är det någon som vet om det finns, och till vilket pris i så fall, säkerhetsprodukter typ staket  att sätta upp runt en braskamin tex Baby Dan flex XL?

http://lekmer.se/barn-och-baby/sakerhet/grindar/baby-dan-flex-grind-xl-svart?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_se 

Trappgrindar är jag också intresserade av om någon vet vad sådana kostar där. I våras  var jag på Gekås och såg nån form av sånna här skydd men då kändes behovet av dem så avlägset, det gör det inte längre. Drömmer 

• Mamma till 3

En fråga angående tiden att vara på gekås. Vilka dagar anser ni är de bästa att åka ner? Och vilka tider är bäst att vara på plats?
    Jag ska ner i morgon och vara där ca 9.00. Det har jag gjort de sista gångerna och jag tycker det funkar jättebra. Lördagar går helt bort!

• MissKaos

179

Solstråle00001 skrev 2013-11-02 21:23:35 följande:
    Lego friends julkalendrar??? Pris? Har sett det innan men glömt.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Bambusa

hur mkt kostar smurfarna på Gekås, dom som är typ 7cm stora.. svamphus??  vill veta om de är värt å åka för julklappar eller om vi ska vänta till januari..

• Abborren

Mamma till 3. 08.20 är en bra tid tycker jag. Då slipper man öppningskön vid 08 och hinner shoppa innan bussarna kommer.