• MissKaos

Gekås vol 14

Min femåring älskar ullared. Men v7 är sportlov..

älskarlivet81 skrev 2013-12-16 07:53:59 följande:
    Sportlovet är vecka 7, 8 och 9 beroende på var man bor.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • älskarlivet81

Ja och här nere är det vecka 8.

MissKaos skrev 2013-12-16 08:42:21 följande:
    Min femåring älskar ullared. Men v7 är sportlov..

• Lisa1976

Göteborg har sportlov v 7 så då är det nog mycket folk.
    Men vi är ju snälla och trevliga, knör inte och håller på så det går nog bra!

• MissKaos
    älskarlivet81 skrev 2013-12-16 09:15:02 följande:
    Ja och här nere är det vecka 8.

Jag bor i Gbg, det är ju dels folkrikt dels nära..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    älskarlivet81 skrev 2013-12-16 16:00:57 följande:
    Jaha?
    Frågan var om det kunde tänkas vara mkt folk på Gekås då hon som skulle åka är gravid och ska ha med barn *pekar uppåt i tråden*
    Det enda JAG kan komma på som direkt evt kan påverka mängden folk är just det: Sportlov i närliggande folkrika områden. Dvs risk att många är lediga och åker dit. Fler (dumma) kommentarer på det?
  • älskarlivet81
    MissKaos skrev 2013-12-16 17:04:17 följande:
    Frågan var om det kunde tänkas vara mkt folk på Gekås då hon som skulle åka är gravid och ska ha med barn *pekar uppåt i tråden*
    Det enda JAG kan komma på som direkt evt kan påverka mängden folk är just det: Sportlov i närliggande folkrika områden. Dvs risk att många är lediga och åker dit. Fler (dumma) kommentarer på det?
    Vad då "fler dumma kommentarer på det"? Vad är ditt problem? Jag svarade också på det och menar att vecka 7-9 är där mycket folk eftersom det då är sportlov.
  • 3småttingar

Jag undrar om många åker dit nu denna veckan och helgen? Vad tror ni? :) jag har åkt innan jul innan och då har det varit tomt men nu är det ju helg precis så då kanske folk åker..

• MissKaos
    älskarlivet81 skrev 2013-12-16 18:56:31 följande:
    Vad då "fler dumma kommentarer på det"? Vad är ditt problem? Jag svarade också på det och menar att vecka 7-9 är där mycket folk eftersom det då är sportlov.

älskarlivet81 skrev 2013-12-16 16:00:57 följande:
    Jaha?

Uppfattade det som oerhört snäsigt.