• Abborren

Gekås vol 14

Jackie85 skrev 2013-12-09 13:22:07 följande:

Någon som vet ifall dessa saker brukar finnas på Gekås och ungefär vad de brukar kosta i så fall?

* Barbie Bil
    * Prinsesssaker såsom Tiara, disneyklänning etc
    * Disneyfilmer på BlueRay
    * Micki Dockstol i trä
    * Brio järnväg (lite olika varianter)
    * Pysselkit med pärlor till halsband etc
    * Låtsasmat i tyg eller trä
    * Docksäng i trä
    * Skrållan eller liknande
    * Cars bilar (lite olika modeller, men gärna de lite större)
    * Pussel i trä
    * Böcker för barn mellan 1-5 år
    * Keyboard med mick till barn 3 år
    * Babyleksaker
    * Håraccessoarer till baby (flicka).

Glömmer säkert massor, men detta är det jag kommer på just nu. 

Sist jag var där hade de utklädningskläder med tisra och något rosa fluffigt.

Docksäng i trä. En vit vagga hade de när jag var där. 99 eller liknande pris.

Pussel brukar de ha mycket, en del billiga varianter och kärnans till bra pris.

Jag har löpt em hel fel böcker till vår tvååring iaf.
  • IdaN

Någon som vet vad dom tar för broddar på gekås och om dom har springbroddar?

Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Moa 2013
  • MissKaos

Dom har som var billiga. Fungerar bra att gå ned ca 40kr tror jag jag gav. Hade inte löpt med dom. Icebugs har skämt bort mig!

IdaN skrev 2013-12-12 22:33:14 följande:
    Någon som vet vad dom tar för broddar på gekås och om dom har springbroddar?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Bambusa
    Abborren skrev 2013-12-12 22:17:43 följande:
    Någon som har koll på om det finns termobyxor för vuxna? Försökt googla men hittade bara att de har till barnnn

ja köpte förra året, dock lite tunnare, dom andas inte, men dom va billiga, och de va var jag var ute efter..  jag hade underställ under och frös inte i -10 iaf, och då bantade ja hårt så ja va fryssen..
  • Bambusa

när är de sportlov?? vi har ju bokat motellrum den 9-12e februari, men blev nu orolig över lovet...

• Bambusa
    Emeliiiee skrev 2013-12-15 20:13:00 följande:
    Sportlovet är vecka 8 här, brukar vara rätt mycket folk på ge-kås då.

okej, de är vecka 7 vi åker.. hoppas de är lugnt, kommer vara rätt stor då (gravid) och ha min 5åring med mig... men hon är alltid med, hennes 4besök i Ullared..
  • älskarlivet81

Sportlovet är vecka 7, 8 och 9 beroende på var man bor.

Bambusa skrev 2013-12-15 21:59:16 följande:
    okej, de är vecka 7 vi åker.. hoppas de är lugnt, kommer vara rätt stor då (gravid) och ha min 5åring med mig... men hon är alltid med, hennes 4besök i Ullared..