• hjärtemamma
    Bambusa skrev 2013-11-26 13:49:33 följande:
    ni som har döttrar i 5-6års åldern, vad leker dom med?? min dotter blir 5 nästa månad och har dockor och lite blandat sen förr, smurfar gillar hon, men har inte så mkt än.. men sen då, de blir både jul och 5års dag samma månad.. kläder har hon alldeles för mkt..

Min 5,5-åring leker mycket med petshop. Petshopträdet är väldigt billigt på gekås jämfört med leksaksaffärerna, dessutom kan man köpa hur många figurer som helst till.
  • Bambusa
    Maria4565 skrev 2013-11-30 01:59:12 följande:
    Hittar inga billiga Libero blöjor på Ullared. 

79kr däremot www.grossy.se/category.html/kampanjer 

citygross tar väl fortfarande bara 79kr om man handlar för 200? så var de när vi behövde köpa blöjor.. men de va bara pampers som funka för oss, libero läckte de rätt igenom varje gång..

finns de storlek 1 & 2 på Gekås?? newbaby?
  • MissKaos

From str 3 efter vad jag har hört. Tyvärr.. hadr varit min urdäkt för rn x-tra tur annsrs.

Bambusa skrev 2013-11-30 12:22:58 följande:
    citygross tar väl fortfarande bara 79kr om man handlar för 200? så var de när vi behövde köpa blöjor.. men de va bara pampers som funka för oss, libero läckte de rätt igenom varje gång..

finns de storlek 1 & 2 på Gekås?? newbaby?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Bambusa
    MissKaos skrev 2013-11-30 15:54:57 följande:
    From str 3 efter vad jag har hört. Tyvärr.. hadr varit min urdäkt för rn x-tra tur annsrs.

okej, ja de va synd.. vi åker ju inte förs februari, så hoppas på att dom hinner få in.. newbaby är bara bäst tycker ja..
  • idefix

Hej hej!

Undrar om någon vet ifall de säljer våffeljärn för belgiska våfflor? Märke? Pris?

:)

• MissMurrig

Har någon varit där nyligen och sett dockvagns-sulkys? De fanns där i oktober, men vänner har varit där 2 olika ggr i nov och då fanns de inte. Ångrar så att jag inte köpte när jag såg dem, undrar lite hur ofta de får påfyllning...