Gekås vol 14
Bambusa skrev 2013-12-17 23:58:34 följande:
typiskt att de va sportlov i gbg då, men vi lär åka 7 elelr 8, och de verkar vara fler som har lov v8.. sambon jobbar 6skift och ja åker inte ensam, gravid och med en 5åring när ja nyss fått körkort... dom allra flest brukar vara trevliga inne på Gekås, just för alla förväntar sig trängsel kanske.. ja hatar å handla på stan i trängsel, men i Ullared går de så bra så.. sen ska vi ju sova 3nätter i motellrum med.. kommer vissligen på kvällen på söndagen, men de tar oss 8timmar å åka och ja vågar inte köra på natten, blir så trött då..Jag håller med dig! Oftast är det en bra stämning på Gekås. Man blir glad av att åka dit

Jag har varit där två ggr under min graviditet och folk har varit rätt hänsynstagande. Första gången var i somras då med man och barn runt v20 kanske? Sen var jag med min mamma längre fram, men då var det bara vi. Jag orkade inte hur länge som helst -men eftersom jag kunde köra varvet själv så fick jag ändå med mig varor för 5000!! hem. Och kändes inte som om ngt var onödig. Ffa inte nu när man kunde plocka fram en kul LEGO kalender till sonen, bädda med nya fina filten i spjälisen och har ett jättelager medtvättlappar barnollja etc hemma. Och, vi hade ju köpt på oss juklappar med. Perfekt! Till småfolket finns det hur mkt som helst ju. Så roligt att få handla loss allt man kan tänkas behöva till sin bebis