Gekås vol 14
ja, de ska vara vid informationen man kan hämta en kundvagn med bebissäte, lika som de finns på dom flesta affärer.. dvs nästan som ett babyskydd, med 5punktssele..
ja, de ska vara vid informationen man kan hämta en kundvagn med bebissäte, lika som de finns på dom flesta affärer.. dvs nästan som ett babyskydd, med 5punktssele..
Kan tipsa om en Cart Coat - superbra grej!
jag köpte min på http://www.bynyfelt.se/cartcoat.html och den finns i andra fina mönster än den på bilden.
Vi hade nytta av våran i flera år. facket som är på den passar perfekt att lägga smågrejer och blöjor i =)
Kan bara gratulera dig!
Har varit där regelbundet sen urminnes tider och folk blir bara mer och mer otrevliga.
Har ett barn i rullstol och jag tvingas skydda hans huvud hela tiden för att folk slänger med sina väskor i ansiktet på honom, kör på stolen och inte fattar att vi inte smita förbi som de som går när de parkerat fem vagnar mitt i en gång osv och sedan blir sura för att man puttar undan dem.
Personalen däremot är toppentrevliga och inte alls sura när man ska ta varuhissen till bottenvåningen =)
Men nu är vi rustade bättre denna gången med elpistol ;)
Kan bara gratulera dig!
Har varit där regelbundet sen urminnes tider och folk blir bara mer och mer otrevliga.
Har ett barn i rullstol och jag tvingas skydda hans huvud hela tiden för att folk slänger med sina väskor i ansiktet på honom, kör på stolen och inte fattar att vi inte smita förbi som de som går när de parkerat fem vagnar mitt i en gång osv och sedan blir sura för att man puttar undan dem.
Personalen däremot är toppentrevliga och inte alls sura när man ska ta varuhissen till bottenvåningen =)
Men nu är vi rustade bättre denna gången med elpistol ;)
De är likadana på stan, inte en gång jag får skydda hans huvud mot handväskor men jag brukar säga till å då skäms de ;)
Men Gekås, DET är dårarnas paradis, tyvärr. Finns bra människor också men ja jösses.. Är ju uppvuxen mer eller mindre där som sagt så min inköpslista är gjord efter hur allt ligger så vi är ganska effektiva där inne *s*Numera åker vi inte lika ofta, orkar inte ha ett lager av allt längre, fast topsen har en egen hylla i garderoben :P
När jag blir gammal ska jag skaffa mig en sån gamlingtruck och köra på folk med :P
hur var de nu igen, vet att nån här inne skulle åka gravid och hade foglossning, då prata vi om att hon kanske kunde låna en elskoter eller vad dom heter?? jag va på sjukhuset igår och får inte gå så mkt alls, föreliggande moderkaka.. då funderade ja på en sån, men vet inte om ja kvalificerar mig, de syns ju inte på mig, har lite foglossning med.. hade de inte varit för vi redan bokat så har vi skjutit upp resan bara.. de kanske blir till att avboka i slutändan ändå :S ska på nytt ultra om 3veckor, men den verkar vilja ligga där då den gjort de sen v12 iaf.. v 20 nu..
Bambusa ring och fråga :)
Det var lugnt i varuhuset idag allt flöt på bra och jag lånade en vagn med bebissäte i av kundtjänsten.
Jag var också där i dag och det var lugnt! Vi kom vid vid 15 och lämnade strax innan stängning - inga köer i kassorna överhuvudtaget!