• älskarlivet81

Gekås vol 14

Då har du inte läst det andra jag skrev.

MissKaos skrev 2013-12-16 20:46:09 följande:
    Uppfattade det som oerhört snäsigt.

• MissKaos
    älskarlivet81 skrev 2013-12-16 21:26:41 följande:
    Då har du inte läst det andra jag skrev.

Nej. Men NU ser jag det. Saknades massor med inlägg för mig förut. Varit utloggad loggat in igen. Även "mina favoriter" syns det nu att det jar skrivits i vilket inte syntes förut..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Ireth81
    3småttingar skrev 2013-12-16 19:09:09 följande:

Jag undrar om många åker dit nu denna veckan och helgen? Vad tror ni? :) jag har åkt innan jul innan och då har det varit tomt men nu är det ju helg precis så då kanske folk åker..

Vad jag förstått så är det "lite" folk nu över lag, hörde av en som varit nu i helgen att det varit lugnt med folk, alltså inte trängsel eller köer :) dessutom så tror jag att de flesta handlat det de ska redan
  • MissKaos
    3småttingar skrev 2013-12-16 19:09:09 följande:
    Jag undrar om många åker dit nu denna veckan och helgen? Vad tror ni? :) jag har åkt innan jul innan och då har det varit tomt men nu är det ju helg precis så då kanske folk åker..

Hörde av en bekant att det hade varit ok i veckan, mins inte vilken dag hon var där dock. Mkt folk men helt ok!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • GosisMamman

Blir en traditionstripp till Gekås dagen före julafton för att fira makens födelsedag och bara skrutta runt lite *s*

Någon som vet om de har en sorbetmaskin?

Och sminkdockor, sånt huvud man sminkar?

Fem gånger mer kärlek - Martin Forster. En bok alla föräldrar borde läsa!
  • GosisMamman
    LillfisenE skrev 2013-12-17 09:46:40 följande:
    Sminkdocka fanns när jag va där senast

Tack =))

Vet du om de har dockkläder till olika dockor också? Sonen är inne i en dockperiod nu *s*

Fem gånger mer kärlek - Martin Forster. En bok alla föräldrar borde läsa!
  • Bambusa

typiskt att de va sportlov i gbg då, men vi lär åka 7 elelr 8, och de verkar vara fler som har lov v8..  sambon jobbar 6skift och ja åker inte ensam, gravid och med en 5åring när ja nyss fått körkort... dom allra flest brukar vara trevliga inne på Gekås, just för alla förväntar sig trängsel kanske.. ja hatar å handla på stan i trängsel, men i Ullared går de så bra så.. sen ska vi ju sova 3nätter i motellrum med.. kommer vissligen på kvällen på söndagen, men de tar oss 8timmar å åka och ja vågar inte köra på natten, blir så trött då..

• hysteria

Usch jag är i valet i kvalet om jag ska åka till Ullared på lördag eller inte, jag är inte så förtjust i trängsel, kö och elände, så det kanske är lika bra att låta bli. Men har ju en del klappar kvar att köpa och det lär ju vara samma kaos var man än ska ?!