• Dundermamman
    MiaÅRoger skrev 2010-04-29 15:28:35 följande:
    Tack för svar om hjälmar! Ska skriva upp det på listan så jag kommer ihåg att leta. Hur ser det ut på gekås nu egentligen? Vad är uppe och vad är nere? Har de uppdaterat det på hemsidan kanske....
    Verktyg, färg, el-artiklar, trädgårds-, häst-, husdjurs-, sport och fitness-tillbehör är nere, resten uppe
    *Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • Virriga Vera
    Smultronhjärta skrev 2010-04-29 15:49:25 följande:
    Det finns en vit medicinlåda-finns någon som har en bild på den bland sina inköp
    Vet du pris?
  • Smultronhjärta
    Virriga Vera skrev 2010-04-29 16:16:08 följande:
    Vet du pris?
    http://acupofemilia.blogspot.com/2010/02/in-case-of-emergency.html
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • MiaÅRoger

Vad kan ni ge för tips om saker som behövs när en lilla ska börja på dagis? Hon ska inte börja förrän augusti men det kan ju vara bra med framförhållning.

• emme 86

Någon som vet vad bröstpumparna kostar?
    Både elektrisk och handpump...

• Cecilia80

o nej. Är skaloverallerna slut? Så det är bara regnkläder som finns nu? Det som var nummer ett på min lista...

• Norrskog

Tror jag såg en ensam skaloverall, eller om det var jacka+byxor igår...

Letade efter tunna överdragsbyxor och hittade bara enstaka par där också.
    Jag köpte en söt ljuslila softshell "on the peak". Tyckte den var stor, mycket större än jag förväntat mig. Stämmer det att de är stora eller tycker jag fel? Framförallt ärmarna, men även resten av jackan var lång. Ändras de något i storlek när de tvättas?
    Förresten, någon frågade om dvdboxar med One tree hill för några dagar sedan. Såna fanns, flera säsonger för två-trehundra styck.
Svar på tråden Gekås vol 14