• GossarnasMor

Gekås vol 14

Bubblan2 skrev 2010-04-29 22:18:15 följande:
    Ha, då ses vi kanske bland hyllorna. :)Familjen åker ner på DreamHack i Jönköping och jag brukar åka ner fredagen eller lördagen. :)
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-29 22:36:51 följande:
    Jag gör er sällskap bland hyllorna imorn, längtat sen dottern föddes i sept
    Vad kul! Vi borde ju kunna säga "Hej" till varandra på något sätt
  • vackrastarflow

jag börjar ladda, om en timme är vi på väg

• Kaerleksbarn
    GossarnasMor skrev 2010-04-30 07:35:34 följande:

Ja borde vi ju kunna göra, om en timme åker vi när lilltjejen fått sin gröt
  • Pikku85
    Snuttjulla skrev 2010-04-29 22:35:14 följande:
    SKa tillägga: Lilla bebis älskar sin vagn, den är liten, smidig, enkel att fälla ihop, jag tycker den är väldigt fin, och den är stabil. den är dock inte så jättelätt, tror den väger 16 el 18 kg, men den är lättare än den emmaljunga jag haft till äldre barnen. Viktigt var också för mig att kunna fästa ståbräda på, jag har inte hittat många nya vagnar som man kunde det... hör av dig om du vill se bild...
    ahh okej:)
    jag är ute efter en 3-hjuling så får väl se vad som finns när jag kommer dit..
    vad är det för märke på din vagn?
  • Bubblan2
    GossarnasMor skrev 2010-04-30 07:35:34 följande:
    Det är ju bara att boka en fika i någon av hörnorna. :)
  • Bubblan2
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-30 09:09:40 följande:
    Ja borde vi ju kunna göra, om en timme åker vi när lilltjejen fått sin gröt

------
    Tyvärr åker ju inte vi förrän i juni...
    Lite avundsjuk är jag allt på dig som får vara där idag! :)
  • Elins mamma 2010

nån som vet om barnbidraget ger lika stor ökning av folkmängd i ullared som löning? Är det en dålig idé att åka 23 maj? barnbidraget kommer väl den 20:e?

BF 100904 - Längtar!
  • t0va
    Elins mamma 2010 skrev 2010-04-30 10:19:34 följande:
    nån som vet om barnbidraget ger lika stor ökning av folkmängd i ullared som löning? Är det en dålig idé att åka 23 maj? barnbidraget kommer väl den 20:e?
    Det hoppas jag inte, för jag har planerat in en resa den 20:e, svärmor skrattade och sa att det var korkat fast hon har aldrig varit där heller så jag litar inte på att hon vet.
  • Bubblan2
    t0va skrev 2010-04-30 10:39:12 följande:
    Det hoppas jag inte, för jag har planerat in en resa den 20:e, svärmor skrattade och sa att det var korkat fast hon har aldrig varit där heller så jag litar inte på att hon vet.
    Jag har varit där helgen i samband med barnbidrag i juni under ett antal år och det har varierat när det gäller trängsel inne i varuhuset.

Däremot kan inte inte rekomendera den 25 juli...
    Gjorde misstaget att åka dit då, utan att ens tänka på att det var lön och industrisemester. Hua med folk! :)
  • t0va

Jag räknar nog kallt med att 20 maj är en bra dag, att barnfamiljerna har fullt upp att sola, gräva i trädgården och stresa inför alla skolavslutningar och sånt ;)

Någon som vet om det finns tyger att köpa, min svärmor ska klä om våra stolar och undrade.

Svar på tråden Gekås vol 14