• N88

Gekås vol 14

Har uppdaterat pristråden med alla bebisinköp från i höstas.

Åker till Gekås imorgon och undrar hur deras BABYGYM är? Finns det olika? Vilket är bäst?

Finns det HOPPGUNGOR?

• AochJsMamma
    Annica1 skrev 2010-05-01 15:42:51 följande:
    Säljer som nutrilett eller naturdiet på gekås? till vilket pris ungefär?
    japp, vet dock inte pris
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Bambusa

dom har,men vet inte pris...

Annica1 skrev 2010-05-01 15:42:51 följande:
    Säljer som nutrilett eller naturdiet på gekås? till vilket pris ungefär?
  • Snuttjulla

hm, det verkar inte gå att citera... Men hoppgungor finns, kommer tyvärr inte ihåg priset, men det var bra pris... (är inte allt det där..? )

• N88
    Snuttjulla skrev 2010-05-01 22:08:34 följande:
    hm, det verkar inte gå att citera... Men hoppgungor finns, kommer tyvärr inte ihåg priset, men det var bra pris... (är inte allt det där..? )
    Tack tack!

Jo priset är alltid bra. Förutom en gång, jag köpte en grävskopa till min lillebror på Gekås för något år sedan och veckan efter hittade jag exakt samma grävskopa på Harrods i London (!) för tjugo spänn mindre!).
  • Kaerleksbarn
    Snuttjulla skrev 2010-05-01 22:08:34 följande:
    Hoppgungor kostar 189kr har jag för mig!
    Och nej, allt är inte i bra pris där längre
    Hittade en fin kofta till dottern för 99kr, när jag sen hittade helt set med luvtröja tröja och byxor för 99kr insåg jag hur dyr koftan va^^

Resesäng kostade 289kr i augusti, nu kostar den 329kr.. de smyghöjer hela tiden
  • winters

Någon frågade om pris på regnkläder, har för mig att det var väldigt olika beroende på material och märke. Men jag vill minnas att ett ofodrat galonställ från Abeko kostade 269 kr i stl 98/104.

Oscar 091001
  • Annica1

Wohooo imorron bitti bär de av =) .. Hoppas min 10mån son är snäll under 5 timmars bilresan.

Lovar att visa upp allt sen =)

• Krabbolina

min man undrade idag om vi ska dra till Ge-kås imorgon, så det blir nog en sväng dit imorgon

Svar på tråden Gekås vol 14