• Bambusa

Gekås vol 14

de finns en sån man sätter fast på bordsskivan..

Annica1 skrev 2010-04-27 23:25:24 följande:
    Säljer dom Sack n Seat eller liknande resestolar på Gekås? Förstår inte varöfr jag inte köpt en tidigare, de e juh hur jobbigt som helst att mata sonen hos andra utan matstol
  • Bambusa

ja kommer inte ihåg faktiskt.. kanske nån som ska dit i dagarna som kan kolla upp de??

villa villekulla skrev 2010-04-27 10:08:04 följande:
    Har du någon aning om vad de kostar? är mest ute efter en vibrerande babysitter eftersom min dotter har kolik men de är så dyra nya och hittar inte många begagnade..
  • t0va

Jag har tänkt att åka till släktingar runt 14-24 maj, och funderar på att ta en tur till Ullared och shoppa endel till bebisens ankomst, är det någon som har tips på villken dag vi bör undvika, antar att helgerna har fler besökare. Har bara varit där en gång när jag var liten så vi har ingen aning om vad vi ger oss in på ;)

• t0va

jaha, allt verkade inte komma med. Kollade på kartan över butiken och såg att de hade rullband, någon som vet om de bara har det eller om det finns hissar mellan våningsplanen också? Sitter i rullstol och då är det lite krångligt att använda sig av rullband, speciellt då de som ska följa med aldrig åkt rullband med mig tidigare.

• TinkyWinky
    t0va skrev 2010-04-28 00:28:03 följande:
    jaha, allt verkade inte komma med. Kollade på kartan över butiken och såg att de hade rullband, någon som vet om de bara har det eller om det finns hissar mellan våningsplanen också? Sitter i rullstol och då är det lite krångligt att använda sig av rullband, speciellt då de som ska följa med aldrig åkt rullband med mig tidigare.
    japp de har rullband, och tror du kan åka där då den inte e så brant, men annars kan du ju ringa dem o höra om de har hiss, men det tror jag. Lycka till o hoppas du hittar massa te bebis =))
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • Smultronhjärta
    villa villekulla skrev 2010-04-27 10:08:04 följande:
    Har du någon aning om vad de kostar? är mest ute efter en vibrerande babysitter eftersom min dotter har kolik men de är så dyra nya och hittar inte många begagnade..
    Den kostar något på 500...Vill minnas att det är 549:-
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    t0va skrev 2010-04-28 00:28:03 följande:
    Det finns hiss
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-04-28 07:22:22 följande:
    Den kostar något på 500...Vill minnas att det är 549:-
    ...fast det är klart..Det har funnits flera varianter,samtliga från FP,En större babysitter som är som en gunga,en annan som går att göra till en gungfunktion med vibration och en annan med lejon på som nog är den du är ute efter och den kostar runt 600 någonting
  • MiaÅRoger

Nån som vet om gekås har cyklehjälmar för småbarn (1år eller mindre) och vuxna? Pris?

Bara 1 vecka kvar till bussresa nu!!!

• AochJsMamma
    jessica1979 skrev 2010-04-27 20:08:21 följande:
    Har de Kettler så hade det ju varit toppen! Det är mest den vi funderat på. Får hoppas att den råkar finnas just när vi ska ner då. Jag vill ha den till min Alexander också Ellie!
    hihi då håller vi tumsen! Nu har vi fått tillbaks vår bil från verkstan oxå (jippie! nästan en månad senare..) så kanske att det blir en tur ner snart
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Gekås vol 14