• vackrastarflow

Gekås vol 14

Imorgon ska jag till Gekås för första gången någonsin Är onormalt exalterad!!!

Men jag ska inte köpa några babygrejer Kanske något till brorsonen men mest till mig, hemmet och katten haha!

• Pikku85

är det nån som vet vad dom har för utbud av vagnar på ullared och om det är något att ha?

• Bubblan2
    GossarnasMor skrev 2010-04-29 18:21:46 följande:
    Nu har vi bokat Motell den 19 - 20 Juni...Hoppas det finns resväskor och sommarkläder kvar då
    Ha, då ses vi kanske bland hyllorna. :)
    Familjen åker ner på DreamHack i Jönköping och jag brukar åka ner fredagen eller lördagen. :)
  • Snuttjulla
    Pikku85 skrev 2010-04-29 22:09:08 följande:
    är det nån som vet vad dom har för utbud av vagnar på ullared och om det är något att ha?
    oh, ja, jag har köpt en där, och har faktiskt sett en EXAKT likadan i en bebybutik här i närheten, med med ett påslag på över 2000 kr, och jag är 100 % säker på att det är samma vagn som jag har köpt. hursomhelst, jag är riktigt nöjd. Min kompis har en tretunia, och hon sa att hon hellre haft min, då den verkade bra mycket smidigare, och finare. Det enda negativa jag kan komma på med min vagn är att shoppingvagnen därunder blir åt "fel" håll när jag har barnet mot mig, och att den är svart då, (som jag ändå ville att vagnen jag letat efter skulle vara) Svart blir så lätt solblekt, och så syns fläckar kanske lite lättare. Men för de pengarna jag betalade så är jag mer än nöjd... :)
  • Snuttjulla
    Snuttjulla skrev 2010-04-29 22:19:02 följande:
    oh, ja, jag har köpt en där, och har faktiskt sett en EXAKT likadan i en bebybutik här i närheten, med med ett påslag på över 2000 kr, och jag är 100 % säker på att det är samma vagn som jag har köpt. hursomhelst, jag är riktigt nöjd. Min kompis har en tretunia, och hon sa att hon hellre haft min, då den verkade bra mycket smidigare, och finare. Det enda negativa jag kan komma på med min vagn är att shoppingvagnen därunder blir åt "fel" håll när jag har barnet mot mig, och att den är svart då, (som jag ändå ville att vagnen jag letat efter skulle vara) Svart blir så lätt solblekt, och så syns fläckar kanske lite lättare. Men för de pengarna jag betalade så är jag mer än nöjd... :)
    SKa tillägga:
    Lilla bebis älskar sin vagn, den är liten, smidig, enkel att fälla ihop, jag tycker den är väldigt fin, och den är stabil. den är dock inte så jättelätt, tror den väger 16 el 18 kg, men den är lättare än den emmaljunga jag haft till äldre barnen. Viktigt var också för mig att kunna fästa ståbräda på, jag har inte hittat många nya vagnar som man kunde det... hör av dig om du vill se bild...
  • Kaerleksbarn
    Bubblan2 skrev 2010-04-29 22:18:15 följande:
    Ha, då ses vi kanske bland hyllorna. :) Familjen åker ner på DreamHack i Jönköping och jag brukar åka ner fredagen eller lördagen. :)
    Jag gör er sällskap bland hyllorna imorn, längtat sen dottern föddes i sept
  • vackrastarflow
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-29 22:36:51 följande:
    Jag gör er sällskap bland hyllorna imorn, längtat sen dottern föddes i sept
    *air five*
  • Kaerleksbarn
    vackrastarflow skrev 2010-04-29 22:05:43 följande:
    Imorgon ska jag till Gekås för första gången någonsin Är onormalt exalterad!!! Men jag ska inte köpa några babygrejer Kanske något till brorsonen men mest till mig, hemmet och katten haha!
    Vår hemmet-lista va längst om man bortser från listan till 7månaders dottern
    Men eftersom vi inte får besked förrän på onsd om vi får ny lgh eller inte..
    så väntar vi med hela hemmet-listan o åker hellre igen nästa månad.
    Så ska endast fokusera på bebis och damavdelningen imorn
  • vackrastarflow

jag går också i väntans tider när det gäller lägenhet, men jag shoppar loss ändå

• t0va
    vackrastarflow skrev 2010-04-29 23:07:23 följande:
    jag går också i väntans tider när det gäller lägenhet, men jag shoppar loss ändå
    och jag håller på för fullt att flytta, invigde den nya lägenheten idag med att se till att vi har bredband from. idag och sen hamnade babyskyddet där. Så jag har tänkt att lägenhetshoppa lite när jag åker till Ullared också, även om det ska bli endel bebisshopping
Svar på tråden Gekås vol 14