• AochJsMamma

Gekås vol 14

Smultronhjärta skrev 2010-04-27 10:26:34 följande:
    Det är det på Kettlern som fanns igår för 399:-Förra veckan när jag var där fanns det en annan trehjuling i samma färger men inte Kettler så man ska nog ha tur när man kommer dit!
    vad tråkigt, trodde det var deras bassortiment så att säga..o vår bil e på verkstan så jag kan inte åka ner nu... Vi får hoppas att den finns nästa eller nästnästa vecka oxå! Vet du om den brukar finnas eller om det är ovanligt? Undrans om den är för hög för 20 mån- Alex... kunde ju vara bra att veta innan
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-04-27 10:50:11 följande:
    vad tråkigt, trodde det var deras bassortiment så att säga..o vår bil e på verkstan så jag kan inte åka ner nu... Vi får hoppas att den finns nästa eller nästnästa vecka oxå! Vet du om den brukar finnas eller om det är ovanligt? Undrans om den är för hög för 20 mån- Alex... kunde ju vara bra att veta innan
    I deras bassortiment verkar det ingå en blå/gul/röd trehjuling men vilken kanske kvittar om man frågar dem I taket som demoex hänger den andra varianten...

Det stod på lådan att den är rekommenderad från 2 år eller 90 cm
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-27 10:52:40 följande:
    I deras bassortiment verkar det ingå en blå/gul/röd trehjuling men vilken kanske kvittar om man frågar dem I taket som demoex hänger den andra varianten...Det stod på lådan att den är rekommenderad från 2 år eller 90 cm
    du är väl en pärla, tusen tack för ditt svar!! Frågan är om det ens är lönt att köpa den då, Alex är 85 cm nu. Kanske ska satsa på en Winther eller en Bambo ändå, som jag hade tänkt från början... de har höj o sänkbar sadel om jag hört rätt, så då funkar det ju bra även för små barn
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Waersta
    Pigelinen skrev 2010-04-26 19:28:59 följande:
    oj jag köper alla mina och min dotters skor. Har aldrig haft problem med mina, du borde ringa och reklamera dem. Jag köpte en ny parfym när jag var där i feb, finns bild o pris i galleriet, och den var grymt billig. Komemr inte ihåg i huvudet men det var lotion och parfym i ett kit. De är stenhårda, deras försäkringar tecker inte om man bor fler än man bokat för. Kompisen hade sin dotter på 3 år med sig o hon sover alltid hos henne men hon var tvungen att boka så att hon hade en egen bädd. Hon frågade vad som skulle hända om hon inte gjorde det, ock då kan man bli utslängd och avstängd från campingen. Så... de är stenhårda!!!
    Tack snälla Du för svaret!

Idag har de lagt ut Nintendo DS i bloggen, undrar om de finns kvar om en vecka. :-/
  • Kaerleksbarn
    SkruttenåSkruttan skrev 2010-04-26 23:12:38 följande:
    Vad låg priserna på?
  • jessica1979

Har de Kettler så hade det ju varit toppen! Det är mest den vi funderat på. Får hoppas att den råkar finnas just när vi ska ner då. Jag vill ha den till min Alexander också Ellie!

Det är det på Kettlern som fanns igår för 399:- Förra veckan när jag var där fanns det en annan trehjuling i samma färger men inte Kettler så man ska nog ha tur när man kommer dit!
    AochJsMamma skrev 2010-04-27 10:14:11 följande:
    jag undrade detsamma för ett tag sen o fick då svaret att de var det, hoppas det för jag funderar på en sån till Alex. Inte så värst snygg men bra pris! Hoppas Alex når ner till marken på den bara...
  • Vallie
    Det är det på Kettlern som fanns igår för 399:-Förra veckan när jag var där fanns det en annan trehjuling i samma färger men inte Kettler så man ska nog ha tur när man kommer dit!
    och när jag var där i söndags var alla trehjulingar slut och demo exet i taket nedplockat
  • kalmar brud

idag har jag varit på gekås tur... Hittade en massa fina kläder till sonen och dottern... Dels två par jackor var till dom...

Inte alls mycket folk för att vaa löningsdag

• jessica1979
    kalmar brud skrev 2010-04-27 20:43:26 följande:
    idag har jag varit på gekås tur... Hittade en massa fina kläder till sonen och dottern... Dels två par jackor var till dom... Inte alls mycket folk för att vaa löningsdag
    Gick det bra att åka buss?
  • Annica1

Säljer dom Sack n Seat eller liknande resestolar på Gekås?

Förstår inte varöfr jag inte köpt en tidigare, de e juh hur jobbigt som helst att mata sonen hos andra utan matstol

Svar på tråden Gekås vol 14