• AochJsMamma

Gekås vol 14

Vallie skrev 2010-04-27 20:14:07 följande:
    och när jag var där i söndags var alla trehjulingar slut och demo exet i taket nedplockat
    ..vad trist! Får nog ta o ringa ner o kolla om de har många inne innan vi åker, annars får vi åka en annan dag.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Bambusa

jo,nått sånt kostade dom.. förra veckan fanns de två olika från fp,en gunga och en vibrerande babysitter..

Smultronhjärta skrev 2010-04-28 07:22:22 följande:
    Den kostar något på 500...Vill minnas att det är 549:-
  • jojojojojo
    winters skrev 2010-04-28 11:19:25 följande:
    Har uppdaterat pristråden med lite fler priser:www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.htmlBabysittern/gungan från FP jag köpte förra året som jag skrev om kostade 799 kr, men det kanske är ett lägre pris nu, ändra gärna i pristråden då.
    hittade massor på den listan som har skrivits upp på inköpslistan nu, som jag hade glömt annars!
    BF 2010-06-28
  • Kaerleksbarn

Åååh så fina saker i bildtråden, har inte varit på Gekås sen dottern låg i magen i aug.
    På fredag åker vi äntligen (varit planerat mer eller mindre sen julas) och är helt salig!
    Att vi dessutom väntar besked om en markplanslgh med trädgård gör ju inte saken bättre,
    vill handla så mycket till hemmet nu så det är galet

• t0va
    Smultronhjärta skrev 2010-04-28 07:23:17 följande:
    Det finns hiss
    Tack, då behöver jag inte tänka på det, lite beroende på dagsform så kan rullband fungera men man vill ju inte göra något dumt nu när det är bebis i magen.

Har följt eran tråd och gjort lite anteckningar på vad som ska tittas på, helt perfekt att få lite tips innan. :)
  • mammahärochnu

Finns mobiler att sätta på barnvagnen resp att fästa på barnsängen på gekås? Pris någon? Har en väninna som ska dit och funderar på att be henne köpa det åt mig.

♥♥♥Jag ska bli mamma maj 2010!♥♥♥
  • Kaerleksbarn
    mammahärochnu skrev 2010-04-28 12:14:18 följande:
    Finns mobiler att sätta på barnvagnen resp att fästa på barnsängen på gekås? Pris någon? Har en väninna som ska dit och funderar på att be henne köpa det åt mig.
    Vi köpte en mobil till spjälsängen i aug för 99kr, finns bild i mitt arkiv
    Fanns några att välja på, även till vagnen som kostade omkring 30-50kr...
  • winters
    jojojojojo skrev 2010-04-28 12:00:53 följande:
    hittade massor på den listan som har skrivits upp på inköpslistan nu, som jag hade glömt annars!
    Vad bra! :)

Är så många som frågar om pris på olika saker så det var verkligen ett bra initiativ att starta en pristråd, och som du säger kan det ju vara bra även för att komma på saker till shoppinglistan!
    Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14