• Bambusa

Gekås vol 14

min kille körde oss dit 63mils enkel resa, gick där i 3dagar, handlade en hel del.. dock var han på motormuseet en stund sista dan medans ja va inne på gekås.. han betalade stugan och bensinen,nästan all mat, och ja hade inte kunnat övertala han, utan de var båa som ville dit, även om ja ville mer.. hehe. .

Krabbolina skrev 2010-05-03 19:34:42 följande:
    jag vårdar honom ömt! Men han är nog en av de få som faktiskt gillar ge-kås! Jag såg många uttråkade män idag
  • Mikah
    Turbon skrev 2010-05-03 16:36:01 följande:
    Någon som vet på vilken avdelning man hittar hörselskydd till barn?
    Vid verktyg har jag hittat. Där finns det där rosa och gröna som man kan köpa i barnaffärer (glömt vad de heter) för 99 men till mina lite större barn köpte jag turkosa som också var för barn och kostade 40 kronor.
  • Bambusa

d är väl dom där peltor dom har, som kostar runt 149kr på granngården mfl.. tror iaf d är peltor, tyckte dom såg ut som våra som är peltor iaf..

• Smultronhjärta

De har höjt priset på Peltor till barn med 10 eller 20 kr..Kommer inte ihåg vilket just nu

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Turbon

Tack för svaren om hörselskydden! Tänkte åka ner i morgon och shoppa loss lite

• amalie79
    Turbon skrev 2010-05-03 16:36:01 följande:
    Någon som vet på vilken avdelning man hittar hörselskydd till barn?
    De är där nere. Jag såg dem förra veckan, vid bilgrejerna ungefär. Det är Peltors i glada färger, man ser dem! : )
  • Turbon
    amalie79 skrev 2010-05-03 20:26:43 följande:
    De är där nere. Jag såg dem förra veckan, vid bilgrejerna ungefär. Det är Peltors i glada färger, man ser dem! : )
    Tack! Då vet jag precis vart jag ska gå
  • Annica1

Oj oj de blev mycket shopping idag :) ... Är helt slut i benen.

Lägger upp bilder imorron..

De fanns ingen Nutrilett eller naturdiet för den som är intresserad

• vackrastarflow

Jag har inte skrivit sen jag var där i fredags.

Det var ju verkligen en upplevelse, något av ett antiklimax eftersom jag tyckte det var trångt och jobbigt (och vad jag förstår var där inte speciellt mycket folk), men visst kan man göra en hel del fynd!!

Mitt absolut bästa fynd var en kattmatsburk med skopa för 169 kr, de kostar typ 350 kr på andra ställen. Även ett Mickigarage till brorsonen för halva priset jämfört med andra butiker.

Det jag gillade var underkläder, mycket billigt till helt ok kvalitet, och köksavdelningen med mycket skoj.

Såg Morgan ett par gånger, vilken liten skogstomte
    Det blir nog nån runda igen vid ett senare tillfälle, då kommer jag vara lite bättre förberedd på vart jag vill gå. Hoppas också renoveringen öppnar upp för bredare gångar.

Svar på tråden Gekås vol 14