• winters

Gekås vol 14

I morgon ska jag åka, något man inte ska missa den här veckan?! :)

Oscar 091001
  • Ruso

Har jag tur blir det en sväng till Gekås till veckan... någon som vet om de tvådelade skalsetten finns kvar i storlekar som 110 och 122? Mina tjejer har lyckas få hål i de som vi har (andra märken) så det är lite akut.... Lilla tjejen älskar lila, den äldste ville nog ha grön jacka helst...

• Lena85

hej hej

Ståbräda till vagn har de väl på gekås?? någon som vet va de kostar??? Måste få tag i en sådan nu... och kanske kan det vara värt ett besök till Ullared...hihi

• Sandra G

Jag ska till Gekås på lördag. Hur brukar det se ut runt lunchtid? Kö?

• Kaerleksbarn

Yes yes yes, vi fick markplanslgh som vi sökte förra tisd
    Va ju på Gekås i fredags och vågade inte handla något till hemmet om vi inte skulle få den så nu blir det mest troligtvis ytterligare en resa till Gekås slutet av maj, flyttar nästa fredag.. så gött!

• jojojojojo
    Lena85 skrev 2010-05-06 10:02:58 följande:
    hej hejStåbräda till vagn har de väl på gekås?? någon som vet va de kostar??? Måste få tag i en sådan nu... och kanske kan det vara värt ett besök till Ullared...hihi
    ja det finns, men jag vet inte pris! men såg dem i tisdags iallafall
    BF 2010-06-28
  • Jenny90

Hej, letar efter bussresor till gekås från jönköping, men hittar inga som passar (har tittat på hemsidan) Någon som vet vart man hamnar om man tar tåg till ullared? Är det nära varuhuset?

• MammatillM

Hoppar in här;

Ska nog åka till Ullared om någon vecka och nu undrar jag följande:

Finns det mkt kläder till pojkar i strl 86-92?

Är det billigare att köpa tex schampo osv eller är det ungefär samma pris som på rusta/ÖB?

• Krabbolina
    MammatillM skrev 2010-05-06 14:08:11 följande:
    Hoppar in här; Ska nog åka till Ullared om någon vecka och nu undrar jag följande: Finns det mkt kläder till pojkar i strl 86-92? Är det billigare att köpa tex schampo osv eller är det ungefär samma pris som på rusta/ÖB?
    det finns kläder men de är inte så roliga på pojksidan tycker jag. De har iaf lite fräcka jeans ifrån strl 86. Men tröjorna var inga roliga, inte enligt min smak iaf. Jag vill gärna ha lite färg på Lukas kläder.

Pris på schampoo är ungefär som på rusta och ö&b. Men jag köpte torrschampoo på ge-kås, av märket professional. Hittar inte det någon annanstans och tycker det är bra schampoo.
  • Missy M

Passar på och frågar er som vet. tänkte åka med min lilla pojk till gekås i nästa vecka, finns det något skötrum eller liknande och har dom något amningsrum eller vart gör man det bäst (om det nu skulle behövas)...

BF 14 april
Svar på tråden Gekås vol 14