Gekås vol 14
I morgon ska jag åka, något man inte ska missa den här veckan?! :)
I morgon ska jag åka, något man inte ska missa den här veckan?! :)
Har jag tur blir det en sväng till Gekås till veckan... någon som vet om de tvådelade skalsetten finns kvar i storlekar som 110 och 122? Mina tjejer har lyckas få hål i de som vi har (andra märken) så det är lite akut.... Lilla tjejen älskar lila, den äldste ville nog ha grön jacka helst...
hej hej
Ståbräda till vagn har de väl på gekås?? någon som vet va de kostar??? Måste få tag i en sådan nu... och kanske kan det vara värt ett besök till Ullared...hihi
Jag ska till Gekås på lördag. Hur brukar det se ut runt lunchtid? Kö?
Yes yes yes, vi fick markplanslgh som vi sökte förra tisd
Va ju på Gekås i fredags och vågade inte handla något till hemmet om vi inte skulle få den så nu blir det mest troligtvis ytterligare en resa till Gekås slutet av maj, flyttar nästa fredag.. så gött!
Hej, letar efter bussresor till gekås från jönköping, men hittar inga som passar (har tittat på hemsidan) Någon som vet vart man hamnar om man tar tåg till ullared? Är det nära varuhuset?
Hoppar in här;
Ska nog åka till Ullared om någon vecka och nu undrar jag följande:
Finns det mkt kläder till pojkar i strl 86-92?
Är det billigare att köpa tex schampo osv eller är det ungefär samma pris som på rusta/ÖB?
Passar på och frågar er som vet. tänkte åka med min lilla pojk till gekås i nästa vecka, finns det något skötrum eller liknande och har dom något amningsrum eller vart gör man det bäst (om det nu skulle behövas)...