• Elins mamma 2010

Gekås vol 14

jojojojojo skrev 2010-05-04 20:29:16 följande:
    uch, jag va lite besviken på hela baby avdelningen idag*!!rörigt tycker jag att det va (eller så e det för att man visste vart allt fanns när den va på det gammla stället!men jag fick handlat det jag skulle ha iallafall!
    var det utplockat? eller bra utbud? ska dit på söndag förhoppningsvis och handla till kommande bebben :)
    BF 100904 - Längtar!
  • jojojojojo

det va inte utplockat!

det va nog mest det att jag va så van vid att det skulle vara på ett ställe å nu hade de ändrat om å flyttat på avdelningen lite! men jag hittade allt jag skulle ha å lite till, förrutom amningsnapp, som va återkallad till fabriken. så de va ju inte deras fel!

har handlat allt till komande nu, så nu e vi redo här hemma!

BF 2010-06-28
  • framsteg
    TriciaN skrev 2010-05-04 21:37:48 följande:
    Ni som var där idag. nåpgra ex på priser på bebis saker?
    Titta i pristråden så hittar du nog en hel del så det både räcker och blir över...
  • TriciaN
    framsteg skrev 2010-05-04 22:51:27 följande:
    Titta i pristråden så hittar du nog en hel del så det både räcker och blir över...
    vilken är den då:)
  • Kaerleksbarn
    vackrastarflow skrev 2010-05-03 23:07:00 följande:
    Jag har inte skrivit sen jag var där i fredags. Det var ju verkligen en upplevelse, något av ett antiklimax eftersom jag tyckte det var trångt och jobbigt (och vad jag förstår var där inte speciellt mycket folk), men visst kan man göra en hel del fynd!! Mitt absolut bästa fynd var en kattmatsburk med skopa för 169 kr, de kostar typ 350 kr på andra ställen. Även ett Mickigarage till brorsonen för halva priset jämfört med andra butiker. Det jag gillade var underkläder, mycket billigt till helt ok kvalitet, och köksavdelningen med mycket skoj. Såg Morgan ett par gånger, vilken liten skogstomte Det blir nog nån runda igen vid ett senare tillfälle, då kommer jag vara lite bättre förberedd på vart jag vill gå. Hoppas också renoveringen öppnar upp för bredare gångar.
    Såg också Morgan där ett par gånger i fredags, snacka om glidigt jobb..
    han lär ju inte göra många knop nu längre
    Ställer upp på fotografering och autografer varannan minut, soft!
  • 252

hejsan!!

Är det någon som vet om det finns plast rutschkana på ullared (höjd ca 120-140cm)

• Smultronhjärta
    252 skrev 2010-05-05 08:59:09 följande:
    hejsan!! Är det någon som vet om det finns plast rutschkana på ullared (höjd ca 120-140cm)
    Den som finns är 90cm
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Elins mamma 2010

Nån som har koll på hur stora kuddarna är för spjälsängar? (jag har kollat i pristråden) örngotten är ju olika stora för olika märken så det vore bra att veta

BF 100904 - Längtar!
Svar på tråden Gekås vol 14