• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Line80 skrev 2010-05-16 20:55:46 följande:
    Ingen som vet priset på bära barn sjalen som finns på bild i bloggen?
    Vi beställde bärsjal i samma märke som de har på BB som vi testade.
    Bärsjal +frakt blir samma pris som på Gekås.. minimundus.se
  • Kaerleksbarn

Phew!
    Ja nu har jag (som ni kanske märkt) tagit igen ALLT sen vi flyttade 14maj
    Kände ett litet beohov av det^^

• maggan75
    Bubblan2 skrev 2010-05-24 21:43:47 följande:
    Såg 599:- i bloggen...
    Tack då var den ju inte billig det kostar den ju i leksaksaffären
  • Smultronhjärta
    maggan75 skrev 2010-05-25 16:22:31 följande:
    Tack då var den ju inte billig det kostar den ju i leksaksaffären
    Jag har ju ingen aning om vad det kostar på andra ställen men jag kan säga att den på Gekås är riktigt snygg! Om en gunga size mega kan vara det
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Kinne79

Köpte en massa bebispyamasar och tänkte nu tvätta dem, någon som har Walking babys pyamasar? Färgar dem av sig eller vågar man blanda mönstren när man tvättar eller ska jag tvätta alla separat?

• Smultronhjärta
    Kinne79 skrev 2010-05-25 17:04:46 följande:
    Köpte en massa bebispyamasar och tänkte nu tvätta dem, någon som har Walking babys pyamasar? Färgar dem av sig eller vågar man blanda mönstren när man tvättar eller ska jag tvätta alla separat?
    Jag hade tvättat aliihop tillsammans och kastat med en colour catcher.
    Ett tips är ju att inte torktumla om du kanske annars gör det-dessa krymper duktigt ändå vid tvätt
  • Kinne79

Hmm, någon colour catcher äger jag inte. Kanske ska våga mig på att tvätta dem tillsammans ändå, visst vore det trist om de blev missfärgade, men det är ju trots allt bara pyjamasar.

Ojdå, blir spännande att se hur mycket de krymper.

• maggan75
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 16:33:24 följande:
    Jag har ju ingen aning om vad det kostar på andra ställen men jag kan säga att den på Gekås är riktigt snygg! Om en gunga size mega kan vara det
    Snygg och snygg men roliga  
  • Smultronhjärta
    maggan75 skrev 2010-05-25 18:58:06 följande:
    Snygg och snygg men roliga  
    Ja jag ville också ha en(till mig själv egentligen även om jag sa att sonen nog skulle gilla den)men maken sa blankt nej..han känner sig fru lite för bra
  • maggan75
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 19:32:51 följande:
    Ja jag ville också ha en(till mig själv egentligen även om jag sa att sonen nog skulle gilla den)men maken sa blankt nej..han känner sig fru lite för bra
    Haha vi är överens om att köpa en i varje fall ...sen lär jag väl slåss med ungarna 
Svar på tråden Gekås vol 14